Internet Explorer 6
Fra : Sand

Dato : 05-05-02 22:56

Hey...
Hvordan kan man ændre hvilken side der kommer frem hvis man taster en
forkert adresse ind ?
Den er sat op til at gå ind på en eller anden MSN søgemaskine. Kan man ikke
slå det fra ?

Sand

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-05-02 23:17

Sun, 5 May 2002 23:56:18 +0200, skrev "Sand"
<goopaemiji@ugenstilbud.dk>:

>Hvordan kan man ændre hvilken side der kommer frem hvis man taster en
>forkert adresse ind ?

På <http://www.google.com/intl/da/defaults.html> kan du hente en
fil, der ændrer det til Google (og en, der gør det modsat, hvis
du fortryder)

>Den er sat op til at gå ind på en eller anden MSN søgemaskine. Kan man ikke
>slå det fra ?

Internetindstillinger => Avanceret

--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Sand

Dato : 05-05-02 23:56

Jeg fandt ud af at man selv kan gå ind og pille i windows registry. Hvis man
tør !! Så kan man vælge hvad som helst eller intet som helst....

Sand