sof2 hvornår ?
Fra : mrx

Dato : 05-05-02 21:50

Hvem ved hvornår sof2 kommer ?

Fra : Gerner

Dato : 05-05-02 22:45

On Sun, 05 May 2002 22:49:43 +0200, mrx <ingen@emailadresse.com> wrote:

>Hvem ved hvornår sof2 kommer ?

Ingen.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Herold

Dato : 06-05-02 11:11

> Ingen.

Forkert.

Det kommer i de danske forretninger den 31. maj, ifølge PAN Visions danske
releaseliste.

Fra : Gerner

Dato : 06-05-02 14:06

On Mon, 6 May 2002 12:10:51 +0200, "Herold"
<jacob@spammerswillbeprosecutedboomtown.net> wrote:

>Forkert.
>
>Det kommer i de danske forretninger den 31. maj, ifølge PAN Visions danske
>releaseliste.

Og den var 100% rigtig :

>From: "Herold³" <jacob@spammerswillbeshotboomtown.net>
>Newsgroups: dk.spil.computer
>Subject: Re: SOF 2
>Date: Fri, 22 Mar 2002 09:41:44 +0100

>17. maj 2002.
#################

Så denne gang er det 100% sikkert ?
Jaaaaa!

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Jacob Nielsen

Dato : 06-05-02 17:32

"Gerner" <gerner@teknik.dk> wrote in message

> Og den var 100% rigtig :
<snip>
>Så denne gang er det 100% sikkert ?
> Jaaaaa!

Ok, hvis du skal være ordkløver vil jeg også ;)

Han spurgte jo ikke om hvornår det "præcis" udkommer , men bare hvornår det
kommer, så derfor er der da intet galt i at henvise til hvornår det
forventes, vel?

Mvh. Jacob

Fra : Gerner

Dato : 06-05-02 20:23

On Mon, 6 May 2002 18:31:44 +0200, "Jacob Nielsen" <jacob.nielsen@get2net.dk>
wrote:

> [...]
>
>Han spurgte jo ikke om hvornår det "præcis" udkommer , men bare hvornår det
>kommer, så derfor er der da intet galt i at henvise til hvornår det

Så vil jeg kløve endu et ord. Han spurgte helt præcis om nogen vidste hvornår
det udkom (Hvem ved hvornår sof2 kommer ? ). Det giver anledning for en bestemt
person til at give en "præcis" dato, til og med for anden gang med 100%
angivelse af en dato. Det gav mig anledning til at kommentere hans gentagne
"præcise" datoer.

Hug hug.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : S. B.

Dato : 06-05-02 21:30

jeg har den

Søren

Fra : Wizeguy

Dato : 06-05-02 22:53

"S. B." <sfb(slettes)@privat.dk> wrote in message
> jeg har den

Nix min ven. Du har fået fat i den leakede beta version, som endnu mangler
en del optimeringer mht. lyd, gameplay og grafik.

Anders

Fra : S. B.

Dato : 07-05-02 08:21

> Nix min ven. Du har fået fat i den leakede beta version, som endnu mangler
> en del optimeringer mht. lyd, gameplay og grafik.

> [...]
så har de snydt mig ovre i USA (igen?)

Søren

Fra : Gerner

Dato : 07-05-02 10:35

On Tue, 7 May 2002 09:21:05 +0200, "S. B." <sfb(slettes)@privat.dk> wrote:

>så har de snydt mig ovre i USA (igen?)

Det kommer da an på hvem du har fået den af. Men det er måske hemmeligt, siden
du ikke allerede har skrevet det ?

Lidt underligt er det vel også at man ikke kan finde et amerikansk firma
(specielt Raven Software) som har sof2 på deres udgivelsesliste. Demoer og
trailere, ja.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : S. B.

Dato : 07-05-02 13:43

> [...]
> (specielt Raven Software) som har sof2 på deres udgivelsesliste. Demoer og

Næe det må du da gerne få at vide, det er skaffet gennem en kammerat jeg
har, der hedder Steven Mattocks han bor i en lille by der hedder Brownsville
i staten Texas
vil du have hans telefonnummer?

SB

Fra : Herold³

Dato : 07-05-02 16:35

> Næe det må du da gerne få at vide, det er skaffet gennem en kammerat jeg
> har, der hedder Steven Mattocks han bor i en lille by der hedder
> [...]

Det nytter jo ikke rigtigt noget. Faktum er at spillet ikke findes i en
færdig legal version endnu. Ikke engang i USA.

Fra : Gerner

Dato : 08-05-02 11:51

On Tue, 7 May 2002 14:43:29 +0200, "S. B." <sfb(slettes)@privat.dk> wrote:

> [...]
>har, der hedder Steven Mattocks han bor i en lille by der hedder Brownsville

Hvorfor skulle jeg ringe til en pirat ?
Giv det til forbundspoilitiet, og få en dusør.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Herold³

Dato : 06-05-02 21:24

*klip*

> Og den var 100% rigtig :

*mere klip*

> Så denne gang er det 100% sikkert ?
> Jaaaaa!

Nej, det bliver det aldrig. Ikke desto mindre kan jeg komme med en
konstruktiv post... Prøv det ;)

Fra : Jacob Nielsen

Dato : 06-05-02 22:34

"Herold³" <jacob@spammerswillbeshotboomtown.net> wrote in message

> *klip*
> danske

> *mere klip*

> Nej, det bliver det aldrig. Ikke desto mindre kan jeg komme med en
> konstruktiv post... Prøv det ;)

Lige mine ord, selvom min post i lige dette tilfælde måske ikke var så
pokkers konstruktiv

Mvh. Jacob

Fra : Gerner

Dato : 06-05-02 22:43

On Mon, 6 May 2002 22:23:55 +0200, "Herold³"
> [...]

>danske

>*mere klip*

>Nej, det bliver det aldrig. Ikke desto mindre kan jeg komme med en

Næh, nu skal du have skiftet de himmelblå. Er det ikke konstruktivt at besvare
et spørgsmål med det eneste sikre svar der kan gives ?
Dine udsigter er da helt værdiløse. Begge gange.

Hug hug.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Wizeguy

Dato : 06-05-02 00:29

"mrx" <ingen@emailadresse.com> wrote in message
> Hvem ved hvornår sof2 kommer ?

Det skulle germe komme sidst i denne måned.

Anders

Fra : Rosa

Dato : 10-05-02 15:37

Soldier Of Fortune 2
udkommer ca.: 31-05-2002
Pris: 369,-

Rosan

Fra : J.L.C & B.F

Dato : 16-05-02 09:42

har den i sidste Beta.. virker fint indtil nu ingen grafik/fejl hos
mig.

Fra : Gerner

Dato : 16-05-02 10:49

On Thu, 16 May 2002 10:42:18 +0200, "J.L.C & B.F" <dawebman@os.dk> wrote:

>har den i sidste Beta.. virker fint indtil nu ingen grafik/fejl hos
>mig.

Det er der ikke blevet spurgt om.