Stone me to my soul
Fra : Andreas Møller

Dato : 05-02-01 12:36

Hvem spiller denne sang hvor de synger
"stone me to my soul"?

mvh.

Møller

Fra : Troels Fibæk Bertel

Dato : 06-02-01 14:40

Du mener vel ikke "Stone me into the Groove"?
I bekræftende fald hedder gruppen "Atomic Swing"

Fra : Andreas Møller

Dato : 06-02-01 19:19

Desværre ikke den, men den er også fed!

Denne sang , som jeg ikke kan huske hvad hedder, spilles helt vildt fedt
akustisk.

Fra : Anders Bro Bystrup

Dato : 06-02-01 22:38

"Andreas Møller" <moller1@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Desværre ikke den, men den er også fed!
>
> Denne sang , som jeg ikke kan huske hvad hedder, spilles helt vildt
fedt
> akustisk.

Hvad med "And It Stoned Me" med Van Morrison fra Moondance (1970)?
Mener at omtalte linie indgår i denne.
Der indgår akustiske instrumenter i hvert fald.

Mvh
Anders

Fra : Tinka

Dato : 07-02-01 00:02

>"Anders Bro Bystrup" wrote:
> Hvad med "And It Stoned Me" med Van Morrison fra Moondance (1970)?
> Mener at omtalte linie indgår i denne.
> Der indgår akustiske instrumenter i hvert fald.

Det var også den jeg umiddelbart tænkte på.. hvis det kan hjælpe på
hukommelsen, så lyder hele kvædet sådan her:

And it stoned me to my soul
Stoned me just like Jelly Roll
And it stoned me
And it stoned me to my soul
Stoned me just like going home
And it stoned me

... iøvrigt synes jeg at "Moondance" klart er Vans fedeste skive - jeg
har dog kun 3 CDere (Moondance, Tupelo Honey og Astral Weeks) med ham,
så måske har jeg flere gode Van Morrison CDere til gode?

Tinka
--
----
who i wonder

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

Fra : Andreas Møller

Dato : 07-02-01 10:24

1000 tak for det. Det var lige præcis den.