6510 - Har den infrarød
Fra : Allan Jensen

Dato : 05-05-02 20:01

Davs.

Har kikket på nokia's hjemmeside, men syntes ikke at det fremgår tydeligt
nogle steder. De snakker om Nokia PC Suite sammen med 6510'eren, så jeg er
lidt forvirret.

Hjælp mig lige med at få afklaret det.

Overser jeg det eller har 6510 ikke infrarød. Jeg skulle gerne på nettet
samt få min mobil i forbindelse med min PDA.

Vil helst have 6510 og ikke 8310 der jo har det.

Mvh.

Allan (Der ikke har forstand på mobil 'foner.)

Fra : Michael Jensen

Dato : 05-05-02 21:22

"Allan Jensen" <allan.jensen@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Har kikket på nokia's hjemmeside, men syntes ikke at det fremgår tydeligt
> nogle steder. De snakker om Nokia PC Suite sammen med 6510'eren, så jeg er
> lidt forvirret.

Hej Allan!

Desværre har Nokia 6510 ikke indfrarød port. Jeg har ihvertfald ikke kunne
finde noget der skulle bevise det andet, hverken på billeder eller på
Nokia.dk eller Nokia.com

VH

Michael Jensen

Fra : Anders Grauballe

Dato : 05-05-02 21:44

"Michael Jensen" <michael@demokratisk[FJERNDETTE]ungdom.dk> skrev i en
meddelelse news:ab449p$1kpp$1@news.cybercity.dk...
> Desværre har Nokia 6510 ikke indfrarød port. Jeg har ihvertfald ikke kunne
> finde noget der skulle bevise det andet, hverken på billeder eller på
> Nokia.dk eller Nokia.com

Hej Michael og Allan
6510'eren har ir, jeg har selv en og jeg bruger det ofte

Anders

Fra : Stian Olsen

Dato : 05-05-02 21:46

"Michael Jensen" <michael@demokratisk[FJERNDETTE]ungdom.dk> skrev i melding
> [...]
>
> Desværre har Nokia 6510 ikke indfrarød port. Jeg har ihvertfald ikke kunne
> finde noget der skulle bevise det andet, hverken på billeder eller på

Nokia 6510 har IrDA forbindelse ( Infrarød ) !!

Mvh
Stian Olsen

Fra : Allan Jensen

Dato : 06-05-02 09:00

OK. Så bliver det en 6510. Jeg kan ikke undvære IR iforb. med mit arbejde.

Tak skal i have.

Mvh.

Allan