MS Windows
briani 27239
Hjælp...Blinkende cursor!
Fra : Clemmensen

Dato : 05-05-02 18:28

Hej...
Min cursor blinker/forsvinder når jeg holder den hen over
luk/maksimer/minimer i højre hjørne på IE. Jeg troede i det
mindste at det kun var her den var gal, men da min søn spillede
Sim City 3000 her i eftermiddag, viste det sig at alle 'knapper'
i spillet havde samme effekt på cursoren.

Hvad er der dog galt, - mus/batterier fejler intet!

Venlig hilsen Helle

Fra : Madsen

Dato : 05-05-02 18:33

Clemmensen skrev:

> Hvad er der dog galt, - mus/batterier fejler intet!

Hvad er det for en mus og hvilket styresystem sidder du med?

Madsen.

Fra : Clemmensen

Dato : 05-05-02 18:51

Det er en trådløs Logitech og styresystemet er Win98 se.
Jeg er bange for at det er en opstået fejl i Windows, for efter at
have haft gang i Photoshop lige nu, kan jeg se at problemet er det samme
her, cursoren flimrer oven i købet vildt bare jeg bevæger den hen over
skærmen.

V.H.Helle

Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Xns9205C6D983B49copy.if.you.wish@madsen.tdcadsl.dk...

Fra : Madsen

Dato : 05-05-02 18:56

Clemmensen skrev:

> [...]
> have haft gang i Photoshop lige nu, kan jeg se at problemet er det
> samme her, cursoren flimrer oven i købet vildt bare jeg bevæger

Jeg ville nok prøve at hente den nyeste driver hos Logitech og så få
den installeret. Samtidig ville det nok være en god idé at flytte lidt
på modtageren og evt. tjekke efter at du ikke har en mobiltelefon eller
anden støjkilde placeret i nærheden af musen, for det kan den altså
godt blive sær af.

PS. Se gerne: <http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

Madsen.

Fra : Clemmensen

Dato : 05-05-02 20:25

> [...]
> på modtageren og evt. tjekke efter at du ikke har en mobiltelefon eller
> anden støjkilde placeret i nærheden af musen, for det kan den altså

1000 tak for det gode og helt logiske råd!
Jeg hentede og installerede en ny driver, og vupti var alt i orden :)

Fra : Madsen

Dato : 05-05-02 21:23

Clemmensen skrev:

> Jeg hentede og installerede en ny driver, og vupti var alt i orden :)

Fint nok og tak for tilbagemeldingen. :)

Madsen.

Fra : N/A

Dato : 05-05-02 20:25