Golden Orb Køler, hvad er hvad??
Fra : Anders Berg

Dato : 05-05-02 18:50

Har fået at vide at jeg skal bytte om på ledningerne på køleren, hvis
jeg ønsker den mere lydløs. Det er en Athlon 700 Mhz så det burde den
kunne klare. Men hvad er hvad? Der er 3 ledninger. Blå, sort og rød.

Er den blå den der aflæser hvor mange omdr. den kører med?

Vil gerne være helt sikker inden jeg går i krig :)

Fra : Anders Berg

Dato : 05-05-02 20:05

"Anders Berg" <vipberg@hotmail.com> wrote in message

> [...]
>
> Er den blå den der aflæser hvor mange omdr. den kører med?
>
> Vil gerne være helt sikker inden jeg går i krig :)

Har fundet ud af det...

Fra : Christian Catu

Dato : 06-05-02 06:16

> "Anders Berg" <vipberg@hotmail.com> wrote in message

> Har fundet ud af det...

Husk nu endelig at lade være med at dele dine erfaringer med andre. Det kan
jo være farligt!

Fra : [SANTA]-MuffDiver

Dato : 06-05-02 16:04

Christian Catu <catu@NOSPAMworldwidenerds.dk> skrev i

> "Anders Berg" <vipberg@hotmail.com> wrote in message

> Husk nu endelig at lade være med at dele dine erfaringer med andre. Det
kan
> jo være farligt!

ja for pokker.Jeg er da ikke interesseret i ,hvordan han gjorde.Jeg kunne
ikke finde på at lave det trick med min Golden Orb.Jeg synes det er fedt at
den larmer

Fra : Anders Berg

Dato : 06-05-02 20:36

> [...]

> Er den blå den der aflæser hvor mange omdr. den kører med?
>
> Vil gerne være helt sikker inden jeg går i krig :)

Det er den blå som er omdr. tælleren. Byt om på de andre og smæk dem
sammen med en stik fra PSU'en (sådan et som HD og CD-rom sidder til) Så
får den 7 V og kører dermed med mindre hastighed = mindre larm.

Tilfredse?

Fra : Jack

Dato : 07-05-02 15:17

Nu er det ikke fordi jeg kan kigge i tidligere indlæg, hvis jeg får brug for
de 7 volt, men ellers mener jeg, at din beskrivelse ikke er hel udførlig.
Men okieeeeeee... :D

Jack