MOHAA, spil på nettet
Fra : inge simonsen

Dato : 05-05-02 18:15

Hej alle
Hvis man skal spille MOHAA over nettet, er der så andre muligheder at starte
på, end at taste "modstanderens" ip adresse ind, hvis der ikke er hvordan
finder jeg feks min egen ip adresse, jeg køre xp og har rodet rundt som en
gal uden resultat, håber der er en der kan hjælpe
hej fra simonsen

Fra : DonE

Dato : 05-05-02 18:30

"inge simonsen" <simonsen@galnet.dk> skrev i en meddelelse
Hvis jeg ikke tager helt fejl er din ip-adresse :
212.97.206.81
/DonE

Fra : Nicolai

Dato : 05-05-02 18:37
Fra : Peter C

Dato : 05-05-02 19:56

> [...]
> finder jeg feks min egen ip adresse, jeg køre xp og har rodet rundt som en
> gal uden resultat, håber der er en der kan hjælpe

Hmmm...jeg ved ikke lige om følgende er svaret på dit spørgsmål, men jeg
spiller MOHAA via GameSpy Arcade.

Det er en slags mødested for alverdens spille-tosser, og når du har tilmeldt
dig, går du simpelthen ind i det "rum" hvor det spil du vil spille er. Der
får du så en liste over alle de online spil der er igang i øjeblikket, og så
kan du joine det spil du har lyst til. Det kræver hverken noget fumleri med
IP adresser eller andet.

Håber det kan hjælpe dig på vej....

MVH Peter

Fra : Dopedog

Dato : 05-05-02 21:09

Hop ind på www.myip.dk

-Ronnie

--
Life was great at the age of five,
but that was then, this is now!

Fra : inge simonsen

Dato : 05-05-02 21:53

"Dopedog" <ronnie.drengen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hop ind på www.myip.dk
>
> -Ronnie
>
> --
> Life was great at the age of five,
> but that was then, this is now!

Takker for jeres svar og hjælp
Simonsen

Fra : J.L.C & B.F

Dato : 06-05-02 08:55

Prøv dette !

Inst mohaa på dit C: i stedet for på D: drev eller andet ( Ellers virker
opdateringen ikke)
Derefter download ver 1.11 + Patch fil på www.mohaa.net eller
www.gamecopyworld.com

så for det første kobler du nemmere på og har ikke så meget lag, som hvis
man køret uden.
og for det andet har du en bedere oversigt over alle de online server der
kører mohaa i Internet game.

Fra : Christian Catu

Dato : 06-05-02 22:37

"J.L.C & B.F" <dawebman@os.dk> wrote in message
> Prøv dette !
>
> Inst mohaa på dit C: i stedet for på D: drev eller andet ( Ellers virker
> [...]

Han kunne jo også bare installere det på sit evt. d-drev. Der er jo mange
der har dedikerede drev til spil og windows etc. Hvis ikke man kan få
patchen til at virke, kan man bare indtaste flg i en text fil:

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA GAMES\Medal of Honor Allied
Assault\1.1.12.200]

og så rename extension'en ("efternavnet") til .reg. Dobbeltklik på denne
fil, og sig ok, så virker patchen