MS Windows
briani 27239
w98 lukning
Fra : Jimmy Kolinger

Dato : 05-05-02 18:19

Hej Min pc tager nogle lange tænkpauser, og når jeg skal lukke ned, kommer
popup programmet "WIN95 RPC WMSG WINDOW" svare ikke. Først når jeg har
klikket på "afslut job" lukker computeren ned.

Jimmy Kolinger

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 05-05-02 20:53

"Jimmy Kolinger" <jimko@post8.tele.spammer.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Min pc tager nogle lange tænkpauser, og når jeg skal lukke ned, kommer
> popup programmet "WIN95 RPC WMSG WINDOW" svare ikke. Først når jeg har
> klikket på "afslut job" lukker computeren ned.

Nå!

Har du er spørgsmål i den forbindelse?

Claus

Fra : Jimmy Kolinger

Dato : 05-05-02 22:28

Tror du ??

Hvad er det for et program, hvad gør det og hvordan undgår jeg det.

Jimmy

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 06-05-02 06:46

> Hvad er det for et program, hvad gør det og hvordan undgår jeg det.

En søgning på google gav følgende resultat:

<http://www.google.fr/search?q=WIN95+RPC+WMSG+WINDOW&hl=fr&btnG=Recherche+Go
ogle&meta=>

Jeg synes at du skal kigge på dette:

http://the-it-mercenary.com/forums/Help/posts/1144.html

Held og lykke med at undgå det

Claus

Fra : Jimmy Kolinger

Dato : 07-05-02 22:55

Tak for hjælpen, ved at kigge på nogle af de links på google, fandt jeg ud
af at mit problem var et spy-program ved navn webhancer. Da det blev fjernet
var problemet løst

Mvh Jimmy