Q: P4 nw bundkort der understøtter låsning~
Fra : Flemming Joensson

Dato : 05-05-02 17:31

Hvilke bundkort findes der til P4 Northwood, hvor det er muligt at låse
AGP på de 66 eller indstille den "uafhængigt" af FSB?

Med venlig hilsen
Flemming

Fra : Dan Rasmussen

Dato : 05-05-02 19:20

Jeg er 99% sikker på at abit BD7 gør det

Fra : Lars Krag

Dato : 05-05-02 19:46

> [...]
> Hvilke bundkort findes der til P4 Northwood, hvor det er muligt at låse
> AGP på de 66 eller indstille den "uafhængigt" af FSB?

Til DDR: Abit BD7 (i845)
Til RDRAM: Abit TH7-II (Raid) (i850)

Det er muligt der er flere, men jeg mener at det -indtil videre-
er en Abit specialitet.

Lars

Fra : Flemming Joensson

Dato : 05-05-02 21:30

"Lars Krag" <larskrag@hotmail.com> wrote in

> Til DDR: Abit BD7 (i845)
> Til RDRAM: Abit TH7-II (Raid) (i850)
>
> Det er muligt der er flere, men jeg mener at det -indtil videre-
> er en Abit specialitet.

Ok du skal have mange tak - men hvis der er salg i disse kort, så
kommer de øvrige nok med lignende features inden for længe.

Med venlig hilsen
Flemming

Fra : Martin Holm

Dato : 08-05-02 11:42

Så vidt jeg ved (har selv et ABIT TH7-II) så låser den faktisk ikke
AGP/PCI hastigheden, den finder bare den nærmeste acceptable 'divider'
den låser ikke på 33/66 så det er lidt misvisende!

Mvh Martin

Fra : elvis

Dato : 06-05-02 06:51

Hey

min abit bl-7 med sdram kan låse AGP og PCI i 33 og 66 mhz

mvh elvis

Flemming Joensson <joensson@fjerndette.blob.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Xns9205BC71898F6joenssonblobdk@130.225.247.90...