MS Windows
briani 27239
WARftp error
Fra : [8800]Me

Dato : 05-05-02 17:18

Når jeg beder om at starte server ved at klikke på "Connect" siger den
"Failed to connect. Communication link error" Hvad har jeg gjort galt?
Ps. hvad skal jeg skrive i "host name"

--
/me
No lame SIGNATURER

Remove -NoSpam- from e-mail

Fra : Gevaldi

Dato : 05-05-02 17:23

"[8800]Me" <real@-NoSpam-sleepy.dk> skrev i en meddelelse
> Når jeg beder om at starte server ved at klikke på "Connect" siger den
> "Failed to connect. Communication link error" Hvad har jeg gjort galt?
> Ps. hvad skal jeg skrive i "host name"

Det er ikke så meget det du skal skrive
"i host name", men mere det du skal
skrive i "Nyhedsgrupper", for du blev
også i går gjort opmærksom på at
dine spg. vedr. WarFtp hører hjemme i:

hvortil der er sat FUT, hvilket vil sige
at svar på dette vil blive bragt i oven -
stående gruppe.

/Gevaldi

Fra : [8800]Me

Dato : 05-05-02 17:32

Gevaldi skrev

> Det er ikke så meget det du skal skrive
> "i host name", men mere det du skal
> skrive i "Nyhedsgrupper", for du blev
> også i går gjort opmærksom på at
> dine spg. vedr. WarFtp hører hjemme i:

ja ja med det var igår.. Jeg er heller ikke sikker på at det er noget med
min router, så det hør nu nok hjemme i news:dk.edb.system.ms-windows.server
haha...

> hvortil der er sat FUT, hvilket vil sige
> at svar på dette vil blive bragt i oven -
> stående gruppe.

Hvordan sætter man FUT til?

--
/me
No lame SIGNATURER

Remove -NoSpam- from e-mail

Fra : [8800]Me

Dato : 05-05-02 17:33

[8800]Me

Når der er sat FUT til, hvordan kan han så svare i samme gruppe som den er
stilt i???

--
/me
No lame SIGNATURER

Remove -NoSpam- from e-mail

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 05-05-02 21:38

On Sun, 5 May 2002 18:33:16 +0200, "[8800]Me"
<real@-NoSpam-sleepy.dk> wrote:

> Når der er sat FUT til, hvordan kan han så svare i samme gruppe som den er
> stilt i???

Prøv at spørge i den korrekte gruppe, nemlig den der handler om
news-readers (dk.edb.internet.software.mail+news), ikke gruppen
der handler om netværk.

-A
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Gevaldi

Dato : 05-05-02 22:25

> Prøv at spørge i den korrekte gruppe, nemlig den der handler om
> news-readers (dk.edb.internet.software.mail+news), ikke gruppen
> der handler om netværk.

Ville det ikke være mere korrekt at sende
ham til:
News:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express
når han nu bruger OE 6.0

Årsagen til min FUT, var at han to gange
har spurgt i dk.edb.system.ms-windows
og var blevet henvist til denne gruppe, hvor
jeg så satte FUT og det blev han åbenbart
bare forvirret af.....De unge mennesker har
jo også mere travlt med at opsætte FTP
end lære at begå sig

FUT dk.admin.netikette

/Gevaldi