tortiebilleder
Fra : Sabina Hertzum

Dato : 05-05-02 15:38

hej marianne...

hvis du skal have hjælp til at ændre billederne kan du bare sende dem i en
mail til mig.... så skal jeg nok gøre det....

hvis du har opretttet profil til hende så kan du sende de oplysninger med så
kan jeg uploade dem bagefter.....

hun er jo lidt vores "fællesmis" så det kunne være rart at kunne følge hende
på siden også...
--
knus sabina

Læs mine artikler på www.MandeZonen.dk
Spændende?? Vi kan altid bruge nye skribenter
send os en linie og lad os se hvad vi kan finde ud af.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 05-05-02 16:30

denne her landede helt forkert*G*
men virkede dog alligevel....

jeg har netop uploadet billederne af miverne og tortie til vores hjemmeside,
hvor marianne har oprettet hendes helt egen profil

Fra : Christina K

Dato : 05-05-02 17:36

Sabina Hertzum <sabina@worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:zdcB8.12533$HZ2.918202@news000.worldonline.dk...
> [...]
hjemmeside,
> hvor marianne har oprettet hendes helt egen profil

Øhhh, jeg har været ved at kigge lidt men kan ikke finde det. Kan vi få
et direkte link?

Hilsen Christina

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 05-05-02 18:51

www.dk-fritid-dyr-kat.dk

kik under profiler

Tortie NG-kat, hun står lige mellem mig og trine alsing*G*

Fra : Christina K

Dato : 05-05-02 20:47

Sabina Hertzum <sabina@worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:HheB8.12579$HZ2.927373@news000.worldonline.dk...
> www.dk-fritid-dyr-kat.dk
>
> kik under profiler
>
> Tortie NG-kat, hun står lige mellem mig og trine alsing*G*

Aha, jeg var læste vist lidt for hurtigt og var inde og søge på
mandezonen *LOL* Men ellers er det da nogle vidunderlige misseunger! De
er alle bare for kære.

Hilsen Christina
--
www.purpletribes.dk

Fra : AEK

Dato : 05-05-02 21:17

Jeg er helt fortabt i Dorte´s tortie og Tortie 1 - hvor er de skønne.......
Hvor er de dog bette !

/ Anya.