MS Windows
briani 27239
Hjælp !! Jeg skal stå på hovedet for at se~
Fra : Zoran

Dato : 05-05-02 15:46

Hej !

Jeg tror, at jeg er blevet hacket !
Min windows Media Player vil kun vise film på hovedet.
Er der nogen som ved, hvordan man får den stillet tilbage igen ???

Klaus

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 05-05-02 16:53

Zoran wrote:

> Jeg tror, at jeg er blevet hacket !

tihi

> Min windows Media Player vil kun vise film på hovedet.
> Er der nogen som ved, hvordan man får den stillet tilbage igen ???

Jeg vil tro at det kan skyldes et videocodec. Det kan vist ske med DivX
4.et-eller-andet og WinXP. Opdater DivX til 5.01 -> http://divx.com/

--
Lars

Ret nogle af OE's fejl
http://jump.to/oe-quotefix/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-05-02 16:55

Sun, 5 May 2002 16:45:40 +0200, skrev "Zoran"
<KDRasmussen@oncable.dk>:

>Min windows Media Player vil kun vise film på hovedet.

Det gælder vel næppe alle film, eller ?

Måske fordi du mangler passende codecs.
http://www.divx.com for nyeste divx-codecs.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Henning Lund

Dato : 05-05-02 17:08

Zoran wrote:
> Hej !
>
> Jeg tror, at jeg er blevet hacket !
> Min windows Media Player vil kun vise film på hovedet.

Vend skærmen på hovedet, det er ikke så besværligt som at selv stå på
hovedet.

--
Mvh.
Henning Lund