Gamevoice og CounterStrike ?
Fra : Anders Houmark

Dato : 05-05-02 14:27

Hejsa.. Jeg har nogle problemer med GameVoice :(
Har lige fået nyt lydkort og microfon.

Det virker perfekt i windows, jeg kan høre alle og alle kan høre mig.
Men ligeså snart jeg joiner en CS server, kan folk på gamevoice ikke høre
mig snakke.. Jeg kan fint høre hvad de siger, men de kan ikke høre mig?
Nogle der ved hvad der kan være galt?

Hvis jeg prøver med Quake II er det stik modsat.. De kan høre mig snakke,
men jeg kan ikke høre dem?

For en sikkerhedsskyld prøvede vi lige Battlecom, og der virkede det hele
fint nok. Det er desværre bare ikke alle fra klanen som kan joine battlecom
( pga. lukkede porte, og nogle som ikke selv kan rode i routeren pga.
firmaaftale osv.. )

--
Mvh Anders Houmark

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 06-05-02 00:48

> [...]
> Men ligeså snart jeg joiner en CS server, kan folk på gamevoice ikke høre
> mig snakke.. Jeg kan fint høre hvad de siger, men de kan ikke høre mig?
har du evt. prøvet kun at starte cs op så du kun kommer til det første menu,
herefter starte gamevoice op, bare et foreslag. havde selv problemer med et
ældre lydkort at man skulle starte cs op først derefter gamevoice, da ellers
ville der ikke være lyd i cs. Men det lyder lidt underligt siden det er
omvendt i Quake3. En anden ting i kunne prøve er programmet teamspeak, som
min clan bruger, her var det kun mig som skulle åbne porte da jeg hoster
teamspeak både server fra min comp, samt selv køre klient programmet.
Desuden syntes jeg det lyder bedre end gamevoice, samt man kan være så mange
i kanalen man har lyst til at være samt oprette utallige rooms i hver
session. Du kan læse mere om det her hvis det er http://www.teamspeak.net/

Hygge

Fra : Anders Houmark

Dato : 07-05-02 15:03

"Dorthe Aagaard Nielsen" <angelfire@cyberjunkie.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
ellers
> ville der ikke være lyd i cs. Men det lyder lidt underligt siden det er

Hej og tak for svaret :)..
Ovenstående forslag virkede desværre ikke her :-/..

> [...]
> i kanalen man har lyst til at være samt oprette utallige rooms i hver
> session. Du kan læse mere om det her hvis det er

Mange tak for forslaget.. vil da lige høre min klan omkring dette

Server versionen er bare lidt spøjs.. den kan kun kører som tændt eller
slukket, ikke nogle konfigurations muligheder ud over det :)

--
Mvh Anders Houmark

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 07-05-02 20:04

> Server versionen er bare lidt spøjs.. den kan kun kører som tændt eller
> slukket, ikke nogle konfigurations muligheder ud over det :)
Når du har kørt server delen første gang shutter du den ned, går ind i det
dir den er installere i og der skulle været kommet en ini fil, hvor du kan
konfigurere, port, adminpassword, session password, hvad session hedder ip
etc og gemmer den og starter det op igen.

Hygge

Fra : Anders Houmark

Dato : 09-05-02 23:44

> [...]
> konfigurere, port, adminpassword, session password, hvad session hedder ip
> etc og gemmer den og starter det op igen.

OK gode oplysninger lige at få.. mange tak

--
Mvh Anders Houmark