MS Windows
briani 27239
DEFRAG genstartes
Fra : Svend Pedersen

Dato : 05-05-02 14:27

Hej gruppe

Jeg har med held kørt DEFRAG på d:\ og vil også køre den på c:\

Her sker der imidlertid det, at defrag genstartes, hver gang der skrives på
drevet - og det gør den jo hele tiden.

Hvordan kan jeg slå dette fra?

Svend

Fra : Peter Hindsgaul

Dato : 05-05-02 14:26

"Svend Pedersen" <sv.pedersen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan kan jeg slå dette fra?

Prøv at køre fra Fejlsikret tilstand

vh
Peter

Fra : Tom Christensen

Dato : 05-05-02 17:55

Hej Svend

> Jeg har med held kørt DEFRAG på d:\ og vil også køre den på c:\
>
> Her sker der imidlertid det, at defrag genstartes, hver gang der skrives

> drevet - og det gør den jo hele tiden.
>
> Hvordan kan jeg slå dette fra?

Tryk Ctrl+Alt+Delete og slå alt ihjel undtagen explorer, systray og defrag.
Så får dit C-drev arbejdsro.

--
venlig hilsen
Tom Christensen

Fra : Pico

Dato : 05-05-02 17:23

Svend Pedersen wrote:
> [...]
>
> Her sker der imidlertid det, at defrag genstartes, hver gang der
> skrives på drevet - og det gør den jo hele tiden.

Jeg gør altid det at jeg lukker alle programmer i "ur bjælken" og så
sætter jeg pauseskærm til ingen, så køre defragmatering uden nogen
problemer. Det forudsætter at du kan lukke din virus skanner i "ur bjælken".
(Kan ikke huske hvad det område heder.)

Pico

Fra : Simon Kamber

Dato : 07-05-02 13:32

On Sun, 5 May 2002 18:23:16 +0200, "Pico" <Pico@post9.tele.dk> wrote:

>(Kan ikke huske hvad det område heder.)
System tray/systembakken
--
Simon "Black" Kamber
ved email, fjern REMOVETHIS fra adressen