MS Windows
briani 27239
slet en dll fil
Fra : [8800]Me

Dato : 05-05-02 14:21

Jeg har en Dll fil jeg ikke kan slette. Hvad gør jeg?

--
/me
No lame SIGNATURER

Remove -NoSpam- from e-mail

Fra : DonE

Dato : 05-05-02 14:55

"[8800]Me" <real@-NoSpam-sleepy.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har en Dll fil jeg ikke kan slette. Hvad gør jeg?
Hvad vil du slette den for?
/DonE

Fra : [8800]Me

Dato : 05-05-02 16:13

det er ligemeget. Hvordan sletter jeg en dll som ikke vil slettes....

--
/me
No lame SIGNATURER

Remove -NoSpam- from e-mail

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 05-05-02 16:22

"[8800]Me" <real@-NoSpam-sleepy.dk> wrote in message
> det er ligemeget. Hvordan sletter jeg en dll som ikke vil slettes....

Du kan ikke slette filer der er i brug...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 05-05-02 16:48

Jesper G. Poulsen wrote:
> "[8800]Me" <real@-NoSpam-sleepy.dk> wrote in message
>
> Du kan ikke slette filer der er i brug...

Så det du skal, er at sørge for at den ikke er i brug. Luk de programmer
der bruger filen.
Hvis du ikke ved hvilke programmer som bruger filen, kan du boote i
fejlsikrettilstand eller på en DOS diskette og på den måde slette filen.
Hvis filen ligger på en harddisk med NTFS filsystem er lidt besværlig at
komme til filen med en DOS floppydisk...

--
Lars

Ret nogle af OE's fejl
http://jump.to/oe-quotefix/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-05-02 16:53

Sun, 5 May 2002 17:13:13 +0200, skrev "[8800]Me"
<real@-NoSpam-sleepy.dk>:

>det er ligemeget. Hvordan sletter jeg en dll som ikke vil slettes....

Starter med at skrive, hvilken Windows du bruger og om du evt.
bruger ntfs.

PS.
>[Indlæg + bundcitat fraklippet]

Når du svarer på et indlæg vil du så ikke godt citere efter
netiketten på
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.
Se også min signatur.

Det vil gøre det nemmere og mere behageligt at læse dine svar -
tak.

med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : [8800]Me

Dato : 05-05-02 17:28

Knud Gert Ellentoft skrev

> Starter med at skrive, hvilken Windows du bruger og om du evt.
> bruger ntfs.

Jeg bruger XP prof. NTFS

> PS.
>
> Når du svarer på et indlæg vil du så ikke godt citere efter
> netiketten på
> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.

Jeg ved hvordan det er, men nogle gange har jeg lidt travlt. Nogen gange
syntes jeg: At det er latterlig at man skal rulle en meter lang tekst over,
hvor efter der er et spørgsmål på en linje... SURT

> Se også min signatur.

Jo, jo, men er den ikke for lang i forhold til hvad user.net mener om
længden af signaturs...

> Det vil gøre det nemmere og mere behageligt at læse dine svar -
> tak.

ja ja der er godt med dig...

se her:

En signatur må maksimalt være på 4 linier á 72 tegn og skal indledes af "--
", altså [minus][minus][mellemrum].

der hæng din sku uden for...

din er sådan:

med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

men burden den ikke se såden ud.

--

med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Alt kan diskuteres, og så står der også: noget med at det med signaturen kun
er for engle børn.... jo jo der gør der....

--
/me
No lame SIGNATURER

Remove -NoSpam- from e-mail

Fra : Peter Hindsgaul

Dato : 05-05-02 17:36

> [...]
over,
> hvor efter der er et spørgsmål på en linje... SURT

Meningen med det Knud skriver er vel at man skal rulle over nogle ganske få
linier spørgsmål, for at kunne se svaret til spørgsmålet.

> men burden den ikke se såden ud.
> --
> med venlig hilsen
> Knud
> Når der svares på et indlæg, svar venligst under det citerede
> og skær venligst det væk, du ikke svarer på.
> Du kan læse mere om de danske nyhedsgrupper på http://www.usenet.dk
> http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Hvorfor det, en signatur skal vel ikke nødvendigvis indeholde en
afskedshilsen.

Hvis den dybere mening med dit indlæg var at angreb er det bedste forsvar
skal du lige huske at ikke ethvert angreb er et godt angreb.

Vh
Peter

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-05-02 17:44

Sun, 5 May 2002 18:28:10 +0200, skrev "[8800]Me"
<real@-NoSpam-sleepy.dk>:

>Alt kan diskuteres, og så står der også: noget med at det med signaturen kun
>er for engle børn.... jo jo der gør der....

Og din egen signatur er på syv linjer uden korrekt
signaturadskillelelse.

Min standardsignatur, som bruges her, har hilsenen indenfor de
fire linjer og det har været diskuteret om hilsenen skal regnes
med eller ej.

Det er kun når jeg vil gøre folk opmærksom på noget, at jeg har
hilsenen udenfor.

Men bundcitering uden fraklip er af det onde, det betyder at et
indlæg oftem unødigt, fylder flere skærmbilleder, hvor det ellers
kunne være på et.

Og det er ikke fordi, jeg bruger en lille rude til at læse news i
- tværtimod.

Fut: news:dk.admin.netikette

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-05-02 17:45

<real@-NoSpam-sleepy.dk>:

>Jeg bruger XP prof. NTFS

Har du prøvet i en commandprompt?

Browse dig frem til mappen, hvor filen ligger og skriv
del filnavn.dll

Fra : [8800]Me

Dato : 05-05-02 18:36

Når i så er igen kan i lige så godt hænge nogle flere ud her har jeg skaffet
et eksempel:
Ja i kan jo lave en list med dem som ikke er "ENGLEBØRN" som jer selv... Jeg
vil nok poste nogle flere så i har nogle at starte med...

/sitat start/
Godt man har en med hale på inu.

Mvh
Thomas

/sitat slut/

Fra : [8800]Me

Dato : 05-05-02 18:39

Her er en til, denne er fra news.dk.edb

/sitat start/
Hejsa
Kontrolpanel - strømstyring - Amp og sæt flueben ved avanceret strømstyring,
så sku' den være der.
Erik

/sitat slut/

Fra : Peter Hindsgaul

Dato : 05-05-02 18:44

> Her er en til, denne er fra news.dk.edb

Du er ret meget Off Topic nu. Fortsæt i dk.admin.netikette hvor det (måske)
hører til

vh
Peter

Fra : [8800]Me

Dato : 05-05-02 20:13

Peter Hindsgaul skrev

> Du er ret meget Off Topic nu. Fortsæt i dk.admin.netikette hvor det
(måske)
> hører til

Det var ikke mig som startede dette, det var i andre fjolser. Jeg vil bare
gerne have hjælp til at slette en dll fil, og ha jeg har da slette den, uden
hjælp... Men tak for svarene... Syn jeg ikke kunne bruge dem....

--
/me
No lame SIGNATURER

Remove -NoSpam- from e-mail

Fra : Peter Hindsgaul

Dato : 05-05-02 20:17

> Det var ikke mig som startede dette, det var i andre fjolser.

Du skal nok overveje dit sprogbrug når du optræder i offentlige medier. Du
skal endvidere kombinere dine overvejelser med sandsynligheden for at du får
brug for hjælp en anden gang.
Det bliver spændende at følge med i hvad der kommer ud af de overvejelser.

vh
Peter

Fra : [8800]Me

Dato : 05-05-02 20:27

Peter Hindsgaul skrev

> [...]
> brug for hjælp en anden gang.
> Det bliver spændende at følge med i hvad der kommer ud af de overvejelser.

Mit sprøgbrug er normalt meget overvejet men jeg kan bare ikke klare når en
som "Knud Gert Ellentoft" skal spille helig over en lille bagatel. Ups jeg
stavede "ko" forkert, måske jeg skulle lave et helt nyt indlæg for at gøre
en som ham glad. Blaaa.

Det var ikke meg som startede dette cirkus, med at kritisere hinanden. Men
det slutter lige her og lige nu kl. 21:23... Dog har jeg overvejet at sende
en e-mail til Knud, for at fortælle ham at bare kan blade sig uden om. Når
jeg skriver min tekst øvers er det fordi jeg har travlt eller fodi der en
meter lang tekst som er nød til at være med (en af dem som ikke kan klippes
i uden at midste indhod)... Jeg håber ikke at der er så mange KNUDer i
news:grupperne for så bliver mit liv (ups jeg må ikke skrive F ordet)
surt...

--
/me
No lame SIGNATURER

Remove -NoSpam- from e-mail

Fra : Peter Hindsgaul

Dato : 05-05-02 20:32

> i uden at midste indhod)... Jeg håber ikke at der er så mange KNUDer i
> news:grupperne for så bliver mit liv (ups jeg må ikke skrive F ordet)
> surt...

Tja, jeg er nok mest enig med Knud

vh
Peter

Fra : [8800]Me

Dato : 05-05-02 21:00

Jeg mener da også at man skal lave nogle gode (hva skal jeg kalde)
layouts... Men nogle gange er der bare visse hænderiger. Jeg vidst godt før
dette, hvordan det skal skrives. Men jeg har andre ting at lave end at side
og rette i tekster hele tiden. Jeg bruger news en hel del, så nogle gange
springer jeg let og elegant over hvor gæret er lavest. Det var så bare en
uheld at i også er der, for se nu, nu har jeg måtte bruge en del tid på at
forklare at jeg er ligeglad med hvad i mener, og siger til mig, og at jeg
skriver som det bedt flasker sig...

--
/me
No lame SIGNATURER

Remove -NoSpam- from e-mail

Fra : Peter Hindsgaul

Dato : 05-05-02 21:05

> [...]
> forklare at jeg er ligeglad med hvad i mener, og siger til mig, og at jeg

Tja du må da være ligeglad med hvad du har lyst til. Det værste der kan ske
er vel at flere og flere bliver ligeglade med hvilke problemer du har med
din computer.

vh
Peter

Fra : Leony

Dato : 06-05-02 14:17

"[8800]Me" <real@-NoSpam-sleepy.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg bruger XP prof. NTFS

XP har en automatisk beskyttelse som gør at slettede systemfiler (herunder
dll) bliver gendannet næste gang maskinen startes.
Denne skal først slåes fra. Den hedder vist System File Protection (sfp).

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Søren Lundfald

Dato : 08-05-02 20:39

> [...]
> dll) bliver gendannet næste gang maskinen startes.
> Denne skal først slåes fra. Den hedder vist System File Protection (sfp).

Ja, og man disabler WFP (Windows File Protection) på følgende måde:

Kør regedit og find følgende nøgle:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows
NT\CurrentVersion\Winlogon
Sæt "SFCDisable" til "1" (skulle gerne stå til "0" p.t.)

Søren Lundfald

At a bus station the bus stops
At the train station the train stops
At my work I have a workstation

Fra : Madsen

Dato : 05-05-02 21:12

[8800]Me skrev:

> [...]
> godt før dette, hvordan det skal skrives. Men jeg har andre ting
> at lave end at side og rette i tekster hele tiden.

Det vil altså sige at når bare du kan få fyret noget tekst af så
hurtigt som muligt, så er det fuldstændig lige meget om andre har
svært ved at overskue dine indlæg eller ej? Med den holdning er jeg
villig til at give dig ret i at du får det ret svært på usenettet.
Se evt. <http://www.usenet.dk/netikette/hardball.html> og endnu
engang fut til <news:dk.admin.netikette> da debatten ikke har en dyt
med Windows at gøre.

Du kunne jo installere et program som gør det hele automatisk for dig
så du slipper for at skulle bruge 'åhh så meget tid' på at forfatte
dine indlæg. Du har fået linket tidligere i dag:

Madsen.