Re: hvalpe - vaccine problem
Fra : Lise Grønbæk

Dato : 05-05-02 12:56

Vil give Dorthe ret i, at der ikke skal bitches på siden, så hold derfor
dine bitcherier for dig selv, Pia.
Det er et offentligt forum, hvor man kan diskuterer seriøst og åbent om
emnerne, kan du ikke tåle kritik af dine indlæg, så skulle du finde en
anden side at skrive på, og vil du i krig med mig kan du bare komme an.
Jeg har ret til min mening, glem ikke det.
Lise

Fra : Pia Palmblad Wright

Dato : 05-05-02 13:16

"Lise Grønbæk" <llea_rifraf@vejen-net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> anden side at skrive på, og vil du i krig med mig kan du bare komme an.
> Jeg har ret til min mening, glem ikke det.

gjorde i dit første indlæg - Jeg kan berolige dig med, at du ALDRIG vil få
lov at købe en hund hos mig ! Det er ikke min mening, men en konstatering !
Og så er denne "diskussion" færdig fra min side - du bør også stoppe nu ...

Pia

Fra : Annette Skovbon

Dato : 05-05-02 18:32

> - Jeg kan berolige dig med, at du ALDRIG vil få
> lov at købe en hund hos mig ! Det er ikke min mening, men en konstatering !
Det tror jeg godt nok Lise er grædefærdig over, men hvad faen kommer det
egentlig sagen ved ???
DU får heller aldrig lov til at købe en Jaco af mig. Øv bøv....Fik du
det bedre af det ? )

Kom med nogle SAGLIGE indlæg, eller hold dig dog fra de taster...!!!

Og så vil jeg sige til Jo-Ann, Jeg synes du gør et hammerflot stykke
arbejde, og jeg ville ønske jeg kunne holde til at have så stor en hund,
som den du avler, for så var du nok den første jeg ville opsøge, når jeg
skal ud og købe hund engang. Jeg synes det er meget beundringsværdigt,
at du bruger så meget tid og energi på dine hvalpe og hund. Virkelig
flot.
Al mulig held og lykke,- og beundrende blikke herfra, til dig fra mig!

Fra : Mathilde

Dato : 05-05-02 20:41

Hej

Jeg syntes ikke Pia er for grov, jeg forstår fuldt ud hendes svar .

Venlig hilsen
Mathilde

Fra : Annette Skovbon

Dato : 05-05-02 20:27

Hej Mathilde,
> Jeg syntes ikke Pia er for grov, jeg forstår fuldt ud hendes svar .
Hvis du forstår hende svar fuldt ud, vil du så være venlig at uddybe
denne her for mig:
>hej Lise - taler som du har forstand til ......hvad med at kravle
>tilbage hvor du kom fra ...

Med Venlig Hilsen Annette

Fra : Mathilde

Dato : 05-05-02 21:16

Hej Annette

Er det den indsatte tekst du ikke forstår eller er det" tonen"?
Venlig hilsen
Mathilde

Fra : Annette Skovbon

Dato : 05-05-02 20:59

Hej,
Det er den indsatte tekst.
-Annette

Fra : Annette Skovbon

Dato : 06-05-02 19:54

Glæder mig stadig til forklaringen!

Fra : Annette Skovbon

Dato : 07-05-02 17:47

Hmm...Jeg går ikke ud fra du kan forklare det, så jeg vil hermed bede
dig om en anden gang _ikke_ at komme med den slags udtalelser, du dér
sidder og fyrer af .

Annette!!!!

Fra : Mathilde

Dato : 08-05-02 08:51

Hej Annette

Beklager jeg ikke lige har set dine "efterlysninger" på, hvad jeg kan
forklarer eller retter hvad du mener jeg ikke kan forklarer!!!
Det jeg skrev, var at jeg godt forstår hvad Pia skriver og det gør jeg
stadig, det var da skrevet på dansk))
Hvis du ikke forstår Pia´s måde at formulere sig på, så er det vel ikke min
opgave at være din "dansk lærer".

Klap nu hesten eller retter hunden, vi behøves jo ikke at skulle forstå det
samme.

En der vil tage en tur i skoven med hunden.

Fra : Annette Skovbon

Dato : 08-05-02 11:37

Nej det er ikke din opgave,- jeg har skam haft en udemærket dansklærer.
Det jeg ville frem til er medløbermentaliteten.
"jeg forstår godt hr.bønne!!!" <- ja, flot, men du kan hverken forklare
hvad der står eller hvad hr.bønne mener. Så ville det måske være en idé,
at danne sig sin egen mening og skrive om den?

Fra : Mathilde

Dato : 08-05-02 14:17

Hej Annette

Godt jeg ikke skulle til at være din "dansklærer", det er jeg glad for

Hr. bønne, medløbermentaliteten, kan ikke forklarer sig......osv.
Fint for mig, at du mener at det forholder sig sådan.

Solen skinner, tid til lidt praktisk, som hunden kan deltage i.

Venlig hilsen
Anne-Grethe

Fra : Mathilde

Dato : 09-05-02 09:43

Hej Annette

Har sendt en mail ang. dit svar, men kan ikke se det, så jeg prøver igen.

Er glad for at jeg ikke skulle til at være din "dansklærer", det ville nok
blive lidt af en opgave
Medløbermentalitet, hr. bønne, kan ikke forklarer sig o.s.v. o.s.v., det er
din mening og det er helt ok for mig.

Fra : Mathilde

Dato : 05-05-02 20:57

Hej Lise

Lad nu være med at "angribe" andre for, hvad du selv gør

venlig hilsen
Mathilde