MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
kode på zip-filer
Fra : DonE

Dato : 05-05-02 13:11

Hej NG. (tror nok at det er den rigtige)
Det har sikkert været oppe at vende før!
Men, hvordan laver jeg en adgangs kode på zip-filer?
--
/DonE

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 05-05-02 13:32

DonE wrote:
> Hej NG. (tror nok at det er den rigtige)
> Det har sikkert været oppe at vende før!
> Men, hvordan laver jeg en adgangs kode på zip-filer?

Du ikke fortæller hvilket program du bruger til at lave zip filer med.
Så er det ret umuligt at komme med noget hjælp, udover at opfordre til
at læse programmets manual/hjælpefil.

--
Lars

Ret nogle af OE's fejl
http://jump.to/oe-quotefix/

Fra : DonE

Dato : 05-05-02 14:41

"Lars Jørgensen" <lagojo@hotmail.DOT.com> skrev i en meddelelse

> Du ikke fortæller hvilket program du bruger til at lave zip filer med.
> Så er det ret umuligt at komme med noget hjælp, udover at opfordre til
> at læse programmets manual/hjælpefil.
Ups! Sorry!
WindowsXP Pro Dk
/DonE

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 05-05-02 16:42

DonE wrote:

> Ups! Sorry!
> WindowsXP Pro Dk

Okay... jeg har aldrig brugt WinXP til at lave zipfiler med. Jeg tror
ikke at der er særlig mange avancerede funktioner, så jeg vil nok
hellere anbefale et helt andet program til det.

Der er en del freeware programmer der burde kunne klare opgaven for dig.
F.eks. ZipGenius som kan findes på
http://ftp.sunet.se/nonags/ziputil.html

--
Lars

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-05-02 16:52

Sun, 5 May 2002 15:40:35 +0200, skrev "DonE"
<don_e@mail1.stofanet.dk>:

>WindowsXP Pro Dk

Hvis du bruger XPs eget zipprogram, kan du som jeg har kunnet
finde ud af, ikke sætte password på zipfiler.

Du skal have fat i winzip, winrar eller winace.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : DonE

Dato : 05-05-02 17:36

Tak for svaret, Knud.
/DonE

Fra : Ingolf

Dato : 06-05-02 07:05

Få fat i den kommandobaserede pkzip.exe til dos/nt. Der benytter du
parameteren
PKZIPC.EXE -S PASSWORD

http://www.winzip.com/