Nokia 8310 synkronisering med Windows 2000
Fra : Michael Nielsen

Dato : 05-05-02 12:35

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig....

Jeg har indtil for nyligt kørt Windows XP på min bærbare computer og
der har ikke været problemer med kommunikation med min Nokia 8310. Men
nu har jeg nedgraderet til Windows 2000, og nu kan jeg bare ikke få
det til at virke. Den finder godtnok telefonen, men jeg har ikke
mulighed for nogen form for kommunikation. Jeg har læst på Nokia's
hjemmeside at man skal hente noget der hedder IRCOMM, jeg tror nok jeg
har installeret det men jeg er ikke sikker... Håber der er nogen der
har nogle erfaringer med dette og vil dele lidt ud af dem...

Telefonen er en nokia 8310 v. 4.04
Computeren er en Dell Latitude CPi
Styresystem er windows 2000 UK