MS Windows
briani 27239
Beskytte drev med kode i XP
Fra : Webhiker

Dato : 05-05-02 11:35

Er der nogen her der ved, om man kan beskytte et af sine drev med
adgangskode. Win XP er ikke installeret på dette drev, det bruges som
"kopidrev", og er derfor kun formatteret. Hvis ikke man kan gøre det i XP,
har jeg W2k instll. også.

Webhiker
<hanzebradk@yahoo.dk>

Fra : Peter Hindsgaul

Dato : 05-05-02 11:40

"Webhiker" <skoleelev@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> adgangskode. Win XP er ikke installeret på dette drev, det bruges som
> "kopidrev", og er derfor kun formatteret. Hvis ikke man kan gøre det i XP,

Du kan konvertere drevet til NTFS, herefter kan du i drevets egenskaber
vælge at kun bestemte brugere kan få adgang.
Jeg går ud fra at drevet er på XP-maskinen, men XP bare er installeret på et
andet drev.

vh
Peter

Fra : Webhiker