MS Windows
briani 27239
Win XP indbygget FTP
Fra : - wolf -

Dato : 05-05-02 10:04

Jeg sidder med et lidt underligt problem. I min "My Network Places" folder
har jeg oprettet en FTP forbindelse til ftp://bruger1@domæne.dk. Den kræver
password, og jeg kan komme ind på denne brugers konto, når jeg indtaster
password'et. Jeg afkrydsede "remember this password", så jeg ikke behøver
at indtaste det hver gang. Denne del virker fint.

Så oprettede jeg en ftp://bruger2@domæne.dk, og her er der problemer. Min
computer spørger ikke efter et password, men går direkte ind på bruger1's
konto. Det er selvfølgelig ikke ønskeligt, idet jeg vil ind på bruger2's
konto.

Jeg har prøvet at tømme IE Temporary Files, men det hjalp ikke. Jeg har
også prøvet at slette alle mine passwords (under content/autocomplete), men
det hjalp heller ikke. Det hjalp heller ikke at slette begge forbindelser
og så oprette bruger2@... igen.

Er der nogen, der har et forslag til, hvordan dette problem kan løses
(bortset fra at bruge et specifikt FTP program, altså)?

- wolf -

Fra : Jess Nygaard Pederse~

Dato : 05-05-02 10:13

"- wolf -" <wolf@blazingangles-nospam.com> skrev i en meddelelse
SNIP
> [...]
> konto. Det er selvfølgelig ikke ønskeligt, idet jeg vil ind på bruger2's
SNIP

Jeg ved ikke om det hjælper, men du kan prøve at skrive:

ftp://bruger2:password@domæne.dk

Mvh. Jess

Fra : - wolf -

Dato : 05-05-02 10:45

"Jess Nygaard Pedersen" <jessnp01@civil.auc.dk> wrote in message

> Jeg ved ikke om det hjælper, men du kan prøve at skrive:
>
> ftp://bruger2:password@domæne.dk

Næh, det hjalp heller ikke. Jeg er lige så stille ved at mistænke domæne.dk
for muligvis at være den skyldige.

- wolf -