MS Windows
briani 27239
Hibernating på Logitech tastatur?
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 05-05-02 09:38

Hey

ved nogen, om man kan programere sit Logitech tastatur. SÅdan nåår man
trykket på månen, så hibernater computeren, og ikke går i standby?

JEg har kigget i itouch programmet, men kan ikke lige finde det..

Så måske kune man sætte det et sted, som i registreringsdatabasen osv??

Fra : Michael S.

Dato : 05-05-02 09:49

Du har ikke fortalt, hvilket styresystem du bruger - men i XP kan du styre
det i "Kontrolpanel-Strømstyring"

Du behøver ikke engang at have I-Touch softwaren installeret. Alle mine
knapper virker med XP's egne drivere.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 05-05-02 09:57

"Michael S." <msn@box1.dk> wrote in message
> Du har ikke fortalt, hvilket styresystem du bruger - men i XP kan du styre
> det i "Kontrolpanel-Strømstyring"

Ups, men ja det er XP

Men tak da

Jeg prøvede igår at "hybernate" havde ikke prøvedet det, men det ser ud til
at være rimeligt smart... Computeren lukker hurtigt ned, og hurtigt op igen.

Fra : [6800] El Capitano

Dato : 05-05-02 11:01

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> skrev i en
meddelelse news:3cd4ef55$0$19233$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk
> [...]
>
> JEg har kigget i itouch programmet, men kan ikke lige finde det..
>
> Så måske kune man sætte det et sted, som i registreringsdatabasen
Undskyld, men hvad er hinating på dansk. Jeg har selv på mit Dell tastatur
kun en halvmåne, som får computeren til at gå i stand by, men jeg ville
gerne have den til at virke til at gå i dvale, men kan ikke se hvordan det
skal sættes i strømstyring.
På min Dell bærbar er der ingen problemer med at vælge dvale?
--
Fjern NO SPAM i emailadresse hvis du skriver til mig
Med venlig hilsen

Fra : Madsen

Dato : 05-05-02 16:30

[6800] El Capitano skrev:

> Undskyld, men hvad er hinating på dansk.

Dvale.

Madsen.