Snydekoder til RTCW - atter engang
Fra : Hans-Henrik Husen

Dato : 05-05-02 09:08

Hej alle I kloge hoveder!

Jeg har nu spillet RTCW en del, men er nu kommet til den bane, hvor man skal
udrydde tre supersoldater inden de bliver forvandlet til noget endnu værre.
Men i denne bane render jeg panden mod en mur - jeg kan simpelt hen ikke
komme igennem banen helskindet! Dette medfører så 2 spørgsmål:
1) Nogen gode ideer til hvordan man skal få gjort has på dem?
2) Jeg har i min genvej som i øvrigt ser nøjagtigt sådan ud (kopi af
genvejen): "C:\Programmer\Return to Castle Wolfenstein\WolfSP.exe" tilføjet
følgende EFTER det sidste anførselstegn: +set sv_cheats 1 (med 2 mellemrum
efter sidste anførselstegn og et mellemrum mellem cheats og 1). I den
aktuelle bane trykker jeg så ½ tasten og taster " /god" (uden anførselstegn)
samt trykker på ENTER knappen. Men alligevel virker det ikke - jeg dør
alligevel og alt er som det plejer.

Det irriterer mig at ty til snydekoder, men det er åbenbart en nødvendighed
for at komme videre i spillet, men det irriterer mig så dobbelt så meget,
når jeg heller ikke kan få dem til at virke! Hvad er der galt (udover at jeg
tilsyneladende er et klumrehoved!)?

Med venlig hilsen
Hans-Henrik