Fra PC til 3310 /Telia choice
Fra : Per LH

Dato : 05-05-02 08:44

Jeg har bestilt en 3310 incl Telia choice (er det et klamt selskab, når jeg
bor og lever i/omkring Odense?) og jeg kan forudse en del tid brugt på at
lægge telefonbogen ind på det nye sim-kort.

Kan man via et kabel flytte data fra det gamle simkort over på en pc, og så
flytte det over på 3310´erens?

Software, kabel, købe/skaffe hvor?

--
Per LH xgoto@trashcan.dkx rem/fjern x&x
:::: www.guitarsiden.dk :::: www.bandprobs.dk ::::

Fra : Leif & Susanne

Dato : 05-05-02 09:12

Per skrev
> Kan man via et kabel flytte data fra det gamle simkort over på en pc, og

> flytte det over på 3310´erens?
> Software, kabel, købe/skaffe hvor?

Ja det kan man kik på www.becker-partner.de under chipy familie

& på www.thansen.dk under mobiltilbehør: universal, Datatilbehør,
her finder du Chipy manager til 229 kr.

Det er en rigtig god investering, som gør det let at holde styr på mange
simkort/tlf.numre via Pc.
Den er bare go'

Telia Choice abonnement, det skal nok virke; men hvis du ønsker at opsige
dit abonnement efter 6 md. så skal du sikre dig skrifteligt med opsigelsen
dvs få den bekræftet.
Telia har ikke meget styr på deres abonnementer og der kan komme regninger
mange måneder efter opsigelsen.
Mit råd må være, gem bekræftelse på din opsigelse meget længe for at kunne
bevise at du har opfyldt dine forpligtelser.

Venlig hilsen Leif

Fra : Per LH

Dato : 05-05-02 10:02

> her finder du Chipy manager til 229 kr.