Soylent Green
Fra : sniper_Nolight

Dato : 05-05-02 07:23

Fik endelig langt om længe set subj. og den var heldigvis god.
Jeg er vild med Hestons film i den periode (sene 60'ere tidlige 70'ere) især
The Omega Man er en virkelig klasiker som osse har forfulgt mig siden min
barndom hvor jeg så den og først mange år senere (faktisk sidste år!) fandt
ud af hvad det var for en film. Jeg kunne blot huske brudstykker og da jeg
via internettet endelig fandt filmen og fik den købt på VHS var det helt
fantastisk at se den igen og den holder 100%!
Det jeg ikke fatter er; Hvorfor er de ikke ude på DVD!
Skandale!
Ved nogen om de er på vej?

sniper_Nolight

Fra : Morten DH

Dato : 05-05-02 17:22

Omega Man var annonceret fra Warner for en del tid siden (reg. 1) og både
coverdesign og indhold var offentliggjort (kan findes rundt omkring på
nettet); men den blev cancelled uden nogen forklaring og titlen har siden
været uden ny release dato

Gætter på enten problemer med rettigheder eller noget markedføringsfis med
tie-in til nye titler eller den slags

Soylent Green er ikke desværre hverken udgivet eller planlagt svjv... Den
dukker jævnligt op på TCM (hedder vist "Fremtidens Rædsel" eller noget i den
stil) ville ønske Omega Man også kom, der er efterhånden længe siden jeg har
set den...

Læste i øvrigt bogen som Omega Man er baseret på - bibliotekaren gloede
noget da jeg ville ha hende til at skaffe en sci-fi roman fra 50'erne hjem;
men jeg fik den og det er ikke uden morskab man læser om den frygtede
atomkrig der skete i 1972

sniper_Nolight <sniper_nolight@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cd4cfb5$0$49097$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : sniper_Nolight

Dato : 07-05-02 13:07

> [...]
hjem;
> men jeg fik den og det er ikke uden morskab man læser om den frygtede

måske jeg skulle prøve bogen... en skam med dvd'erne... eller mangel på
samme... bor du i Odense er du velkommen til at låne min Omega Man på VHS

sniper_Nolight