MS Windows
briani 27239
Hvad er der sket med mit højreklik????
Fra : Peter Jensen

Dato : 05-05-02 00:42

Når jeg højreklikker på et eller andet, kommer der ofte kun et lille glimt
og først i 2-3-4 forsøg lykkes det mig at få menuen frem, så jeg kan gemme
billeder, kopiere filer eller pakke zip-filer ud osv. Hvad er der sket?

mvh
peter

Fra : Ole Axelsen

Dato : 05-05-02 00:58

"Peter Jensen" <pmj@jensen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> billeder, kopiere filer eller pakke zip-filer ud osv. Hvad er der sket?

Det kan være musen der er lidt syg i knapperne. Jeg har selv, en nu
pensioneret, trådløs Logitech der laver lidt det samme. Den kan også finde
på at dobbeltklikke selvom jeg kun klikker én gang.

--
Hilsen Ole Axelsen, Stenstrup, Sydfyn.