MS Windows
briani 27239
Hvilket windows?
Fra : Ukendt

Dato : 05-05-02 00:05

Ikke for at starte en religionskrig, men hvilket windows skal jeg vælge, når
min computer(laptop) bruges til programmering, surfing og skrivning?
---
1 Ghz
256 ram
20 gb hdd
---

-Anders

Fra : Mikael Lassen

Dato : 05-05-02 01:44

xp pro eller win2000.

Fra : Karsten Olesen

Dato : 05-05-02 09:23

> [...]
når
> min computer(laptop) bruges til programmering, surfing og skrivning?

***************

XP er jo sidste skrig, men til dit brug
kunne du for den sags skyld bruge en WIN95.

Men undersøg først, om de programmer du skal bruge
er kompatible, eller er "godkendt" med det styresystem du vælger.

MVH

Fra : Martin K

Dato : 05-05-02 10:40

König wrote:
> Ikke for at starte en religionskrig, men hvilket windows skal jeg
> vælge, når min computer(laptop) bruges til programmering, surfing og
> skrivning? ---

Jeg mener kun der er een mulighed: Windows 2000. Har stort set alle features
fra XP, men kræver ikke så meget!

--
Martin K

Fra : Arcana

Dato : 05-05-02 13:28

"Martin K" <kirschmeyer@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg mener kun der er een mulighed: Windows 2000. Har stort set alle
features
> fra XP, men kræver ikke så meget!

Enig! Win98SE kan dog også bruges.

arc@na

Fra : Noller

Dato : 06-05-02 18:32

Og hvad er så prisen for en windows 2000
i ren handel.

Noller.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-05-02 21:33

http://www.edbpriser
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 07-05-02 08:03

"Arcana" <marsupilan@kangoroo.gov> wrote in message
> Enig! Win98SE kan dog også bruges.

98 er ofte mere ustabil end 2000 ved programmering. Det er så surt at skrive
et program og maskinen går helt kold fordi man har lavet er fejl i
softwaren.

Til programmering mener jeg kun der er én løsning, nemlig Windows 2000
Professional.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen