V: IBM SERVER - RAID
Fra : Marie

Dato : 04-05-02 23:28

IBM SERVER - RAID
128 Mb. ECC ram

P11 266 Mhz. (mulighed for dual cpu)

Raid Controller (1,2,5)

2*4,2GB IBM Scsci Diske

8 Speed Scsci cd-rom drev

IBM PC Server 330, med Adaptec Wide Ultra SCSI Raid, Stabil og effektiv
server der bare køre der ud af!

Hvad kan jeg få for den ?

Mvh

Marie

Fra : Arne

Dato : 05-05-02 12:01

Et spark i numsen !

Dette er ikke et salgssted - ej heller for skjult salg - lavet som en
"vurdering" - men som for de flestes vedkommende er en annonce
uden pris.

STOP DET

mine 25 ører

Eivind

prøv istedet privat.marked.edb eller lign

Fra : Marie

Dato : 05-05-02 13:37

En undskyldning ville være på sin plads fra din side ! Den skal sælges til
en af mine venner. Jen aner ikke hvad jeg kan tillade mig at tage for den i
pris. Så det var reelt en vurdering jeg var ude efter!!

Idet gruppen har en viden som jeg ønsker at tage del af så spurgte jeg også
her. (meddelelse sendtes også til dk.edb.hardware.dk og dk.marked.privat.edb
for vurdering)

Næste gang , så tal ordentligt det kommer du langt længere med.

Jeg kender udmærket til reglerne og vil anbefale at du fremover tjekker
facts før du udtaler dig.

Mvh

Marie Fabricius

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 05-05-02 17:04

"Marie" <mariefabricius@oncable.dk> skrev....

> Jeg kender udmærket til reglerne og vil anbefale at du fremover
> tjekker facts før du udtaler dig.

Pris vurderinger hører nu stadig hjemme i markedsgrupperne. Medmindre
du er vild med skumbananer, der er den uofficielle møntenhed udenfor
markeds grupperne

--
Kent Oldhøj - Dansk Overclocking FAQ:
http://oldhoj.dk/overclockingfaq.htm

Fra : Arne

Dato : 05-05-02 17:37

Hej Marie

Nu er internettet jo et dejligt anonymt sted at være og det er jo altid
lettere at have en
skråsikker mening - når man ikke kan se hinanden i øjnene.

Men jeg mener stadig det jeg skrev før - din posting hører ikke hjemme her -
og
Skulle jeg endelig give en vurdering af kassen - så kan den vel indbringe en
6 flasker god rødvin eller lign = 200 skumbananer

Der findes stakkevis af den slags computere rundt omkring - 233 Mhz er
faktisk for langsomt til det meste - måske med noget Linux på og
så til at kører Firewall eller webserver ?

Men ingen undskyldning - kan ikke rigtigt se grunden - og endvidere er det
ikke populært at krydsposte.

Checker www.facts.com - er det en webside under www.gud.com ?

ha en forrygende søndag

Eivind