hvor finder jeg brudevalsen ?
Fra : Thomas Marcussen

Dato : 04-05-02 22:27

Kan man finde brudevalsen i en eller anden version på en eller anden cd.
Hvem spiller den ?

Fra : K.G.

Dato : 04-05-02 22:47

Hej Thomas ...

Jeg har tilladt mig at sende den i MP3 format til dig da den
ikke fylder så meget ... ca. 1.6 MB

Den stammer fra en CD som hedder:

" Tillykke på dagen - 34 Sange til alle anledninger "

tror jeg nok - der ligger også "Det er så yndigt at følges ad" og
jeg mener du kan finde den på alle gode Biblioteker eller også
kan de skaffe den hjem ...

Hvem der spiller ved jeg ikke men Brudevalsen er jo indspillet af
utroligt mange kunstnere og orkestre gennem tiderne ..

Med venlig hilsen
K.G.

Fra : Steen Larsen

Dato : 04-05-02 23:40

Se tilbage på 29.april.

Fra : Per Madsen

Dato : 05-05-02 14:47

Der er åbenbart rift om brudevalsen for tiden, men det er jo også forår.
Du kan hente den på min ftp: ftp@pom.adsl.dk bruger/passwd: musik/musik
(adressen skal tastes ind i din browser)

Hilsen,
Per

Fra : Per Madsen

Dato : 05-05-02 14:50

Jeg glemte lige lidt, til dem som ikke er kendt med ftp.
Højreklik på ikonet med melodiens navn, og vælg kopier til mappe.

Hilsen,
Per

Fra : Per Madsen

Dato : 05-05-02 16:52

Der ligger KUN brudevalsen derinde, og intet andet.
Med den trafik der har været, tror jeg de fleste søger efter andet end
brudevalsen. Ellers bliver der en hulens masse bryllupper i dette forår

Per

Fra : K.G.

Dato : 05-05-02 17:26

Per Madsen skriver ...:

Ellers bliver der en hulens masse bryllupper i dette forår

Nu er det jo snart Pinse og måske derfor Per - Pinse Lørdag
er en "populær" Bryllupsdag - men ok JEG blev også "skuffet" ...

LOL ....

K.G.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 06-05-02 05:16

Hej igen

Mener da der findes en masse cd'er der hedder noget i retning af " I dagens
anledning " med numre som hentyder til alle den slags anledninger....

M.V.H.....Benny..