race driver demo
Fra : danni plougmann

Dato : 04-05-02 22:01

er der nogen der kan køre det spil uden det hakker total åndsvagt selv med
alle detaljer slået fra og laveste opløsning 640x480

min computer
amd tbird 1200
geforce 2 gts
512 mb ram
a7v bundkort

Fra : Jan Larsen

Dato : 05-05-02 08:08

"danni plougmann" <danni.plougmann@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> er der nogen der kan køre det spil uden det hakker total åndsvagt selv med
> alle detaljer slået fra og laveste opløsning 640x480

Den demo som cirkulerer er er ikke en demo fra EA som skulle have været ud,
det er en meget tidlig demo, blev lavet til et blad tror jeg det var, så jeg
vil forsalå du dropper den for ikke at få et dårligt indtryk af spillet.

Fra : Kurt Lund

Dato : 05-05-02 14:06

"danni plougmann" <danni.plougmann@tdcadsl.dk> wrote in message
> er der nogen der kan køre det spil uden det hakker total åndsvagt selv med
> alle detaljer slået fra og laveste opløsning 640x480

> [...]
Hej
Ja på en P4 1800 + Geforce3 64 mb og 512 mb
og alt i højste.
Men vi må se om der ikke kommer en demo fra EA
der virker bedre.
For hvis det er kravene til spillet så for de ikke solgt ret
mange spil.
Mvh
kurt