MS Windows
briani 27239
Underligt problem!!
Fra : Sune Hansen

Dato : 04-05-02 20:28

Kære NG!

Jeg er stødt på et underligt problem... Syntes jeg!

For et stykke tid side hentede jeg Win Xp Plus! på KaZaa.. Og ja ved godt
jeg burde have købt den som orginal!!

Der var som en RAR-fil og havde ikke andet end bøvl med at pakke den ud..

Hver gang den nåede til Games og Russian Square... Ja så frøs hele
balladen..

Det lykkedes mig at udpakke alt sammen 'manuelt' og fravalgte spillet
Russian Square....

Det virkede fint.. MEN!!!... Jeg har så 2 halvt udpakkede versioner at
spillet Russian Square liggende, og vil meget gerne have dem fjernet.

Problemet er bare at jeg IKKE kan slette dem. hver gang jeg prøver fryser
pc'en.. Kører jeg virus scan, fryser den ved mappen Russian Square.

Men jeg kan feks. godt flytte mapperne fra et sted til et andet sted.
Desværre bare ikke til skraldespanden. Så fryser den også.

Går jeg bare ind i mappen fryser den også. Den eneste måde jeg har kunnet
kigge i den er i kommandopromt..Kig nedenfor!

Hvad skal jeg gøre for at fjerne disse filer/mapper..?? Please :)

Mvh. og på forhånd tak

Sune Hansen

Indhold af C:\SKOD\Russian Square\1033

22-04-2002 20:04 <DIR> .
22-04-2002 20:04 <DIR> ..
26-08-2001 14:50 66.869 russian_square.chm
26-08-2001 14:51 40.111.104 RussSqrUI.dll
2 fil(er) 40.177.973 byte
2 mappe(r) 47.368.929.280 byte ledig

Fra : Peter Hindsgaul

Dato : 04-05-02 20:31

"Sune Hansen" <swh@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg burde have købt den som orginal!!
>
> Der var som en RAR-fil og havde ikke andet end bøvl med at pakke den ud..

Det virker som et meget kompliceret problem. Jeg tror kun Microsoft Support
vil kunne hjælpe dig

vh
Peter

Fra : FeZ

Dato : 04-05-02 22:33

"Sune Hansen" <swh@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad skal jeg gøre for at fjerne disse filer/mapper..?? Please :)

Format C:
--
FeZ