Hvor skal du henrik
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-05-02 19:31

Der har tidligere været spurgt efter hvem som synger en sang hvor der synges
"Hvor skal du Henrik".
Ingen kan finde ud af det, men nu er spørgsmålet bare om sangen egentlig
hedder sådan. I Musikbutikken i aften blev der fortalt at Kirsten Siggård
har lavet en sang som hedder "Kære Henrik". Kan det være den der er tale om
?

Hilsen Åge

Fra : Erik O

Dato : 05-05-02 10:11

> [...]
> har lavet en sang som hedder "Kære Henrik". Kan det være den der er tale

Der er en dansktop sang fra omkring slutningen af 70'erne/starten af
80'erne, hvor det bliver sunget i omkvædet. Jeg er næsten sikker på, at det
er Birthe Kjær og at Henrik Krogsgaard er indblandet på en eller anden måde.
Nu er det ikke lige min favorit genre, men ifølge min hukommelse hedder den
bare Henrik:

Henrik Henrik Henrik Henrik
Hvor skal du Henrik
Kommer du snart tilbage her min ven (eller "igen")

Håber det hjalp en lille smule.

Erik

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-05-02 11:13

Erik O <eo@city.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ab2t3f$la$1@news.cybercity.dk...
´
> [...]
>
> Henrik Henrik Henrik Henrik
> Hvor skal du Henrik
> Kommer du snart tilbage her min ven (eller "igen")

_____________

Jeg har også selv i en tidligere tråd svaret at jeg tror at Henrik Krogsgård
har haft noget med sangen at gøre.
Så er vi da to som mener det. Så det er nok med ham

Hilsen Åge

Fra : Poul Erik Dyreborg

Dato : 05-05-02 22:33

Hvor ska' du Henrik ?
Ud og gi' raffen mad
Ta' lerken med

Ku' ik' la' vær'

Poul

Fra : kautaq

Dato : 06-05-02 00:10

Poul Erik Dyreborg wrote:

> Hvor ska' du Henrik ?
> Ud og gi' raffen mad
> Ta' lerken med

Er det ude på sta-John?

> Poul

Pou-loftet sidder nissen med sin julegrød

--
Mike http://home2.inet.tele.dk/kautaq

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-05-02 04:35

Drop nu det Nørbygård humor. Der er ring-i-næsen-folk til stede

Hihi
__________________

kautaq <kautaq@post2.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:4b3216bbf1kautaq@post2.tele.dk...

Fra : Erik O

Dato : 06-05-02 05:36

> Hvor ska' du Henrik ?
> Ud og gi' raffen mad
> Ta' lerken med

Og så den lange version:

Hvor ska' du Henrik ?
Ud og gi' raffen mad
Husk at ta' lerken medister

Fra : Poul Christensen

Dato : 06-05-02 09:18

Hejsa.

> Hvor ska' du Henrik ?
> Ud og gi' raffen mad
> Ta' lerken med

Den fortalte du s'gu også i folkeskolen.....

Sammen med den om de ensomme cowboys, der blev flere og flere, så det til
sidst vrimlede med dem

Hilsen Poul

Fra : Poul Erik Dyreborg

Dato : 06-05-02 09:24

Poul Christensen <chrispo@post6.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cd63c1a$0$18601$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> >
> Den fortalte du s'gu også i folkeskolen.....
>
> Sammen med den om de ensomme cowboys, der blev flere og flere, så det til

Hej Poul
Din hukommelse gør dig ære
Hilsen (og skål)
Poul

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 09-05-02 06:49

> Den fortalte du s'gu også i folkeskolen.....
>
> Sammen med den om de ensomme cowboys, der blev flere og flere,
> så det til sidst vrimlede med dem

Enlige, Poul - enLIGE.

--
B-)

Ting til salg: http://www.go.to/salg
Stop den urimelige afgift på IT-udstyr! http://www.stopcopydan.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 06-05-02 05:08

Ups, jeg troede den ged var barberet

Det er helt korrekt, det er Henrik Krogsgård der synger den,

Henrik Henrik, hvor skal du Hen'rik
Hvem har fortalt dig du må gå din vej..osv..

er vist fra 1973 hvis jeg ikke husker helt galt..

M.V.H....Benny
Birthe Kjær er stadig " Bare en dreng "