Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
digital - Kodak DC 290
Fra : Sandman

Dato : 05-02-01 18:46

I forbindelse med at vi kigger os lidt omkring mht. til køb af et digitalt
kamera, er vi faldet over en Kodak DC 290.

Så vidt jeg kan forstå, er kameraet "gammelt", da det er godt et år siden,
det blev introduceret, men er det stadig up-to-date?

Vi er absolut kun "familie"fotografer, men vil også have et kamera, der
giver tilfredsstillende billeder i god kvalitet.

Kender nogen kameraet og kan give en vurdering/alternativer?

Mvh Leif

Fra : Peter

Dato : 05-02-01 21:04

Hvad er prisen pt. ?
Ellers er der Canon G1 , det skal jeg selv have og det kan fåes for ca 8150
pt. .

Peter

Fra : dksandman@my-deja.co~

Dato : 06-02-01 06:23

In article <95n0sv$2nj$1@news.inet.tele.dk>,
"Peter" <theone@c.dk> wrote:
> Hvad er prisen pt. ?
> Ellers er der Canon G1 , det skal jeg selv have
og det kan fåes for ca 8150
> pt. .
>
> Peter

Jeg har fundet 1 til kr. 4.500, men ellers ligger
de vist på kr. 6.000 og op.

mvh Leif

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/