Hjælp udbedes
Fra : M.Lund

Dato : 04-05-02 19:39

Jeg ville høre om der er en i denne gruppe der kan forklare mig om regler
med hensyn til hvor stor campingsvoren men må køre med under ekstra hænger
kort
mvh Martin lund

Fra : minirikke

Dato : 04-05-02 21:03

Hej Martin
Tjek det på denne side:
http://www.faerdselssikkerhed.dk/1.asp?PageId=111&Menu=3&SubMenu=5&SubSubMen
u=0
M.v.h.
Jan

Fra : M.Lund

Dato : 04-05-02 22:09

Takker for hjælpen
Mvh martin lund

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 04-05-02 21:40

> [...]
> med hensyn til hvor stor campingsvoren men må køre med under ekstra hænger

Det er næsten ikke til at forklare. Har du excel? Så har jeg lavet en lille
skabelon, hvor man kan taste tal ind, så viser den, om man kan køre på B
eller BE.
Der står også meget kort beskrevet regelsættet for sammenkoblingerne.

Kurt

Fra : PHK

Dato : 05-05-02 08:24

"Kurt B. Andersen" <kurt@portalen.no> skrev i en meddelelse

> Det er næsten ikke til at forklare. Har du excel? Så har jeg lavet en
lille
> skabelon, hvor man kan taste tal ind, så viser den, om man kan køre på B
> eller BE.

Den må du gerne sende til mig :)

--
_
|_|

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 05-05-02 22:37

> Den må du gerne sende til mig :)

OK

Kurt

Fra : Dan Andersen

Dato : 05-05-02 10:03

Det lyder interessant med det regneark. Kunne du ikkelægge det i binær?
alternativt sende det til mig? På forhånd tak

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 05-05-02 10:33

> Det lyder interessant med det regneark. Kunne du ikkelægge det i binær?
Ikke nødvendigt, det sku' da lige være eksemplets skyld:
http://www.faerdselssikkerhed.dk/1.asp?PageId=111&Menu=3&SubMenu=5&SubSubMen
u=0

JMR

Fra : PHK

Dato : 05-05-02 11:32

"Jørgen M. Rasmussen" <j.m.TA.VÆK.rasmussen@c.dk> skrev i en meddelelse
> Ikke nødvendigt, det sku' da lige være eksemplets skyld:

Det er nu mere for at se hvordan det kan gøres i Excel ;)

--
_
|_|

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 05-05-02 22:39

"Dan Andersen" <dan@dbamott.dk> skrev i en meddelelse
> Det lyder interessant med det regneark. Kunne du ikkelægge det i binær?
> alternativt sende det til mig? På forhånd tak

Sendt direkte.

Kurt

Fra : Tommy Hansen

Dato : 06-05-02 18:03

Hej Kurt.

> [...]
> eller BE.
> Der står også meget kort beskrevet regelsættet for sammenkoblingerne.

Vil du være venlig at sende det til mig også ?

På forhånd tak

Tommy Hansen

http://home13.inet.tele.dk/kth
- Om campinglivet...

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 07-05-02 21:51

"Tommy Hansen" <tommy.hansen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Vil du være venlig at sende det til mig også ?

Er sendt.

Kurt