hjælp til Starcraft
Fra : Den glade dreng

Dato : 04-05-02 17:54

Hejsa

Er det muligt at finde et sted på nettet, hvor der er en dansk manuel til Starcraft, eller hvordan man spiller det, lige fra bunden,
altså Campain 1 osv

hilsen

Per

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 10-05-02 10:41

Den glade dreng <per1665@grafik.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ab13ms$t28$1@sunsite.dk...
> Hejsa
>
> Er det muligt at finde et sted på nettet, hvor der er en dansk manuel til
Starcraft, eller hvordan man spiller det, lige fra bunden,
> altså Campain 1 osv

Altså nærmest en walk-through?

En google-søgning på disse ord: starcraft walkthrough , giver følgende
resultater resultater:
http://www.google.com/search?hl=da&ie=UTF8&oe=UTF8&q=starcraft+walkthrough&l
r=

En google-søgning på disse ord: starcraft walkthrough DANSK , giver følgende
resultater resultater:
http://www.google.com/search?hl=da&ie=UTF8&oe=UTF8&q=starcraft+walkthrough+d
ansk&lr=

Prøv det sidste link.

Mvh.
Lars

Fra : Den glade dreng

Dato : 10-05-02 13:32

Lars Lauridsen <Gert_Kristensen@post.tele.dk> skrev i en nyhedsmeddelelse:3cdb956a$0$68647$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> [...]
> r=
>
> En google-søgning på disse ord: starcraft walkthrough DANSK , giver følgende

Det vil jeg kigge på, mange tak, men hvad er en " walk-through? " altså da jeg købte Civ 1 i tidernes morgen fulgte der en fin
manuel med, lige som med Col, Railroad Ty 1 osv, men her fok jeg kun 2 Cd rommer og en manuel på hvordan jeg installerede spillet

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 11-05-02 10:38

Den glade dreng <per1665@grafik.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:abgein$d2h$1@sunsite.dk...

> [...]
> manuel med, lige som med Col, Railroad Ty 1 osv, men her fok jeg kun 2 Cd
rommer og en manuel på hvordan jeg installerede spillet

En WT fortæller dig helt præcist hvad du skal gøre i hver bane, og er vel
nok en god guide hvis man er komplet nybegynder. Du kan nok også finde en
alm. manual ved at gå ind på www.google.com og søge efter starcraft manual
dansk (link:
http://www.google.com/search?hl=da&ie=UTF8&oe=UTF8&q=starcraft+manual+dansk&
lr= )