MS Windows
briani 27239
nedlukningstid meget lang! (Win XP)
Fra : Ib Nielsen

Dato : 04-05-02 18:07

Jeg har Win XP Pro DK, hvor når jeg lukker ned, skal vente 4-5 minutter på
at min maskine slukker. Det der tager er efetr der har stået den besked
"Windows lukker" efter den sker der ikke noget, den står bare i de der 4-5
min. Harddisk lampen lyser, men det er da også kun til pynt :), for
harddisken arbejder ikke. Dette er et ret irriterende problem, så jeg ville
blive meget galad, hvis nogle ville hjælpe.

M.v.h.

/ib

Fra : Bent Nielsen

Dato : 04-05-02 21:24

Ib Nielsen skrev:

> [...]
> harddisken arbejder ikke. Dette er et ret irriterende problem, så jeg ville
> blive meget galad, hvis nogle ville hjælpe.

Reset plejer da at virke med det samme

Fra : Peter Jensen

Dato : 05-05-02 00:48

"Ib Nielsen" <ibn@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ville
> blive meget galad, hvis nogle ville hjælpe.

Det samme problem optræder i 98 og ME, når man har netkort installeret. Har
du det?

Fra : Jones

Dato : 05-05-02 08:13

"Peter Jensen" <pmj@jensen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse news:3cd4738e$0$78776$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> "Ib Nielsen" <ibn@pc.dk> skrev i en meddelelse
> ville
>
> Det samme problem optræder i 98 og ME, når man har netkort installeret. Har
> du det?

Jeg har et netkort og kører med XP. XP tager mellem 10 sek. - 3 min at lukke ned afhængig af om installationen er helt ny eller 3
måneder gammel. Jeg troede, at det skyldtes, at XP skal bruge masse tid på at lave backups af diverse ting.

MVH Jones

Fra : Ib Nielsen

Dato : 05-05-02 10:57

> [...]

> ville
>
> Det samme problem optræder i 98 og ME, når man har netkort installeret.

Ja, jeg har netkort installeret, men jeg har altid haft netkort i, men det
plejer ikke at tage så lang tid.

Mvh
/ib