Laban og Freja på Nettet!
Fra : Gidde

Dato : 05-02-01 19:45

Hejsa
Har endelig fået et digi-kamera, og har netop lavet et midlertidigt
hurtig-album med Laban og Freja-billeder fra i dag. Siden kan ikke
hentes i Netscape endnu (suk), men skulle dog gerne fungere upåklageligt
i Explorer.
Hm...Laban er måske alligevel ikke helt dobbelt så stor som Freja....de
har iøvrigt været rigtige perlevenner i dag

Laban og Freja kan ses på:
http://www.hum.auc.dk/~gjlo98/LabanogFreja/page_01.htm

Mvh. Gitte

Fra : Nina

Dato : 05-02-01 19:54

Hej Gitte
Det var da dejligt at få lov til at "besøge dit hjem". Og man kan se at
misserne rigtig hygger sig... og de ligger da ikke langt fra hianden.
Man kan jo næsten forestille sig at de ligger der og hygger mens du sidder i
baggrunden og svarer på alverdens indlæg i NG

Et digicam er bare så godt, vi havde ikke haft vores i mange timer før vi
var afhængige. Tillykke med det, du skal nok få fanget en masse gode
billeder

--
Hilsen Nina
DK. Tender Tribes

mail@tendertribes.dk

Fra : jetpool

Dato : 05-02-01 20:21

Det er bare nogle dejlige billeder af dine katte, jeg har desværre ikke et
digicamara endnu, men det står på ønskesedlen
Mor til Venus og Freja

Gidde <gjlo98@hum.auc.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3A7EF53D.859FFE77@hum.auc.dk...

Fra : Gidde

Dato : 05-02-01 21:52

Hejsa
jetpool wrote:

> Det er bare nogle dejlige billeder af dine katte, jeg har desværre ikke et
> digicamara endnu, men det står på ønskesedlen

Vi fik kameraet på tilbud...ret billigt faktisk, men samtidig skaffede min
lillesøsters kæreste en bekendt et lige så godt (måske bedre)
Kodak-digi-kamera for sølle 1600 kr. i Tyskland. Så, hvis du bor tæt ved
grænsen og ikke er imod grænsehandel, så kan det godt betale sig at tage sydpå
efter det.
Vi kunne bare ikke vente længere
- Gitte

Fra : Fie & Christian

Dato : 05-02-01 21:18

Hejsa

Jeg har været sååå nysgerrig efter at se billeder af de to, især efter alle
historierne.

Laban er simpelthen indbegrebet af KAT i min bog-han er meget smuk, robust
og har nogle meget flotte aftegninger, synes jeg = en rigtig huskat! Freja
ligner lidt Tulle, og det vil jo sige at hun er tæt på at være verdens
smukkeste kat

Tak for kigget!

mvh
Fie

Fra : Gidde

Dato : 05-02-01 21:55

Hejsa
Fie & Christian wrote:

> [...]
> og har nogle meget flotte aftegninger, synes jeg = en rigtig huskat! Freja
> ligner lidt Tulle, og det vil jo sige at hun er tæt på at være verdens

Ja, er han ikke bare smuk?! Og så er han stor....sammenlignet med samtlige de
katte jeg har set på KV og også sammenlignet med Freja. Jeg kan sidde og glo på
ham i timevis, også når han bare sover
Freja er måske ikke ligefrem flot på samme stolte måde, men hun har en fænomalt
charmerende og flabet udstråling...og så bjæffer hun som en pekingeser, når hun
vil ha mad! *G*
- Gitte

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 06-02-01 03:55

Jamen de er da sødde ;))

Laban er en rigtig hanmisser, stor og flot, faktisk kunne den ret godt minde
om Melissa's "kæreste" som også var en flot stor misser (hun har vel smag
;)) )
Freja er bestemt også en flot misser, men jeg er nok nærmest forudindtaget
af Melissa..;))

Med venlig hilsen og Miauu

Henrik & Melissa

Fra : Heidi Høegh

Dato : 06-02-01 08:16

Hej Gitte

Laban ligner vores kat Tyson (kaldt Knud) på en prik. Hvor gammel er Laban
egentlig ?
Det er dejligt at dine to mislinger har fundet ud af det sammen, men det
lyder også til at de har fået en rigtig god kattemor

Venlig Hilsen
Heidi Høegh

Fra : Gidde

Dato : 06-02-01 11:23

Laban er nu knap 3 år...jeg mener det er d. 28 maj han har fødselsdag....
Tyson...det er bare så fedt et navn!! Hvis Laban skulle ha haft et nyt navn,
da vi fik ham, så skulle han have hedt Fargo (efter filmen)...men det navn må
så vente til en anden kat engang.....
- Gitte

Fra : Lisa K

Dato : 06-02-01 13:43

Hej Gitte.

Laban ligner vores kat Stofer på en prik, selv striberne på benene er helt
ens, utroligt!
Det eneste der mangler ved Stoffer er størrelsen, man kan godt se at Laban
er et par år ældre.

Men det er nogle søde katte du har og nogle kanon-billeder. Jeg vil prøve at
låne mig frem til sådan et kamera
så mine misser også kan komme på nettet.

Hilsen Lisa

Fra : Birgitte Krogh

Dato : 06-02-01 20:02

Hej Gidde!