Blandede nye albums
Fra : Martin Ploug

Dato : 04-05-02 17:26

Hej NG

Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres mening
om følgende albums, hvis I kender dem.

Oasis - Heathen chemistry

M2M - The big room

C.V. Jørgensen - Fraklip fra det fjerne

Jeg ved godt, at der nogle blandede genre, men det er nogle
albums, som jeg godt kunne tænke mig at vide lidt mere om.
Derfor håber jeg, at der er nogen herinde, som kender nogle af dem.

På forhånd tak.

Venlig hilsen

Martin

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-05-02 17:50

Martin Ploug <mp@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cd40cae$0$78763$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hej NG
>
> Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres mening
> [...]
_______

Dem kender vi ikke, Martinn

Fra : Lars B.

Dato : 04-05-02 19:28

In article <3cd4102c$0$97288$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
halldorsson@post.tele.dk says...

> Martin Ploug <mp@mail.tele.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:3cd40cae$0$78763$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> _______
>

> Dem kender vi ikke, Martinn

Siden hvornår er du blevet til flertal Åge ??
--

Lars B
"Diskussioner ødelægges tit af folk,

Fra : Robert Eriksen

Dato : 04-05-02 19:44

"Åge Halldorsson" wrote:

> Martin Ploug <mp@mail.tele.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:3cd40cae$0$78763$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> _______
>
> Dem kender vi ikke, Martinn
At stemmerne i dit hovede giver dig ret betyder ikke du er flertal.

Fra : Stig Nygaard

Dato : 04-05-02 18:59

Hej Martin

Martin Ploug wrote:
> Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres mening
> om følgende albums, hvis I kender dem.

> Oasis - Heathen chemistry
> M2M - The big room
> C.V. Jørgensen - Fraklip fra det fjerne

Du er hurtigt ude må man sige. CV's udkommer først den 27. og Oasis' nye
er da heller ikke udkommet endnu. M2M kender jeg ikke.

Glæder mig i øvrigt meget til endelig at høre fra CV igen !

Mvh. Stig
stig@rockland.dk
* Bandlist.dk --> http://bandlist.dk/ *

Fra : David Rasmussen

Dato : 04-05-02 19:35

Martin Ploug wrote:
> Hej NG
>
> Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres mening
> [...]

Er det nye C.V.-album kommet? Der må da være nogle anmeldelser i
dagspressen?

/David

Fra : Invisible Man

Dato : 05-05-02 18:55

"Martin Ploug" <mp@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres mening
> om følgende albums, hvis I kender dem.
>
> Oasis - Heathen chemistry

Det album er der så vidt jeg kan forstå på de forskellige debatter en hel del
delte meninger om... Hindu Times er ikke særlig god, men albummet skulle være
klassen bedre end den sang, så man glæder sig til at høre fra gutterne igen!

Nogle mener endda end det er bedre end Standing On The....

________
i.m.