Hund med i lejet campingvogn på campingpla~
Fra : Alice Trauelsen

Dato : 04-05-02 17:24

Hej
Jeg havde for ca. 3 mdr. siden bestil en campingvogn som vi skulle leje af
campingpladsen og vi måtte gerne have hund med. Vi havde glædet os her til
denne weekend, hvor vi tog afsted igår. Men ak og ve. For det første da vi
ankom, som aftalt, måtte vi vente ca. et kvarter, før Lejerchefen kom. Hun
sagde ikke velkommen eller noget, men gav os en brochure og satte et kryds
hvor den campingvogn lå, hvor vi skulle være. Nå, vi ledte et stykke tid og
så spurgte jeg igen, endelig kom hun. Nu vidste det sig at køleskabet ikke
virkede. Det ville hun komme og se på. Så kigger hun på Pippi, vores hund,
og siger, den skal vel være her ude i forteltet. Jeg blev rimelig paf, og
sagde at min hund var hvor jeg var, og jeg havde ikke planlagt at sove i
forteltet. Vi havde også vores egne dyner med og tæpper til hynderne, for at
hun ikke skulle fælle på dem. Hun gik igen. Vi pillede lidt og endelig
virkede køleskabet. Så ville vi jo gerne have en kop kaffe. Vi ville åbne
skabene for at tage et par kopper ud. Vi stod med dippedudi i hånden. Kunne
ikke åbne nogle af skabene. Gode råd dyre. Vi åbnede forsigtig med en kniv
og lukke ikke skabene helt til igen. Om aftenen ville vi gerne efter vores
lange aftentur ved stranden, gerne se lidt fjernsyn på tv 2. Vognen var med
tv, så det var jo ingen problem. Altså hvis det virkede, og det gjorde det
ikke, kunne hverken ses eller høres. Chefen ned igen 2 gange for at få det
til at fungere. Det var ikke helt som vi havde regnet med. Okay, vi blev
enige om trods alt at give det en chance havde glædet os længe. Her til
morges ville vi så åbne lidt for varmen, det var rimelig koldt. Gæt hvad der
ikke virkede. Så havde vi fået nok. Vi ryddede vognen og gjorde den rent,
men det var skam ikke rent nok for lejerchefen. Hun brokkede sig over der
lugtede i vognen fordi vi havde haft Pippi med, og hun havde været fugtig.
Det regnede udenfor, og selvom vi selvfølgelig havde tørret hende før hun
kom ind, var hun lidt fugtig. Det var jeg da også. Vi fik at vide at man jo
regnede med at hunden skulle sove udenfor i forteltet. Hvad siger I ? Jeg
har Pippi der hvor jeg er, og jeg vil ikke sove i forteltet. Ja, hun er i
soveværelset også herhjemme, men har sin egen seng.
Mange hilsner
Alice og Pippe skuffet og hjemme igen.
Pris for fredag til i dag, ved middagstid. 630 kr.

Fra : Carina Bach Hansen

Dato : 04-05-02 17:56

Hej

Det var da under alt kritik, fik i ingen afslag siden tingene ikke virkede?

Det virker da helt tåbeligt, at i ikke måtte have hunden med i
campingvognen, når i har taget jeres forholdsregler med betræk o.s.v.

Jeg mener da, at får man at vide at hunde er velkomne, så må det da betyde,
at de må komme ind i campingvognen....Det er sgu da den man lejer....

Jeg har det som du med hensyn til mine hunde, de er hvor jeg er, så jeg kan
ikke rigtigt forholde mig til at hunde ikke må medtages indenfor.

Håber aldrig jeg skal leje en campingvogn hvor i gjorde.

Mange hilsner fra Carina