Bimmer, lidt af hvert.
Fra : R. Ilsøe

Dato : 05-02-01 13:30

Min dejlige "labs" Bimmer er nu ved at være 8 mdr. Han er kommet op og veje
30 kg. Er der nogen der vil komme med et løst gæt på hvor meget han kommer
til at veje ca.? Mit eget tip er omkring 35 kg.

Han er iø. i fin form og en perfekt hund. Go' ved ungerne, nem at gå med i
byen, afslappet over for gæster og andre hunde osv. Alt-i-alt en rigtig
drømmehund!:)

Vi besluttede os for at kalde ham "Bimmer" ind til vi fandt på et navn, der
passede på hans personlighed, der er meget afslappet, velovervejet og
samtidig hvalpe-fjollet. Han har en suveræn næse for jagt er yderst
opmærksom over for alt når vi er ude. Han er meget omsorgsfuld. Han har en
god selvbeherskelse. Af bygning er han... ja, 7/8 Labrador og 1/8 flatcoat.
Det siger vist det hele. Nogen geniale ideer til hvad navn der ville passe
til ham?

Det er en temmelig underlig fornemmelse, når folk kommer hen til os og
siger "Sikken' dejlig rolig hund du har der. Hvad heder den?" "Bimmer!" Det
passer ikke helt! Haha. Jeg havde forestillet mig noget der i udtale minder
om Bimmer evt., men det er ikke så vigtigt, da jeg altid kalder ham for
"skat" her hjemme!:)

R. Ilsøe

Fra : Nina El Falaki

Dato : 05-02-01 17:45

Hvis Bimmer har lært at komme når du kalder hans navn, synes jeg det er en
dårlig ide at skifte navn på ham.

Jeg har haft en rottweiler der både til daglig og på stamtavlen hed Nuller,
det kom der mange grin ud af når vi mødte nye mennesker.

--
Nina El Falaki
Feca somali- & bengalcats

Fra : R. Ilsøe

Dato : 05-02-01 18:40

> Hvis Bimmer har lært at komme når du kalder hans navn, synes jeg det er en
> dårlig ide at skifte navn på ham.

Han kommer uanset hvad navn jeg bruger. Kært barn mange navne!:) Jeg har
set op til flere hunde, der ubemærket gik igennem et navneskift. Om ikke
andet, vil jeg da gerne ha' et navn, der passer lidt bedere til ham...
Bimmer er jo fint som kæle-navn, men det er en anelse for uopfindsomt for
mig!:)

> Jeg har haft en rottweiler der både til daglig og på stamtavlen hed
Nuller,
> det kom der mange grin ud af når vi mødte nye mennesker.

*LOL*

R. Ilsøe