BMWfilms
Fra : Rikke & Brian

Dato : 04-05-02 15:40

Det slår mig lige, var der ikke snak om at man kunne bestille/få de her BMW
film (http://bmwfilms.com/site_layout/films.asp?FilmID=7) gratis?
Hvad var det man skulle gøre for det?

Hilsen Brian

--
,,,,,
/`^´\

Fra : KNL DtP

Dato : 04-05-02 15:49

"Rikke & Brian" <brauner@mail1.stofanet.dk-REMOVETHIS> skrev i en meddelelse

> Det slår mig lige, var der ikke snak om at man kunne bestille/få de her
BMW
> film (http://bmwfilms.com/site_layout/films.asp?FilmID=7) gratis?

Det er korrekt.

> Hvad var det man skulle gøre for det?

I sin tid (det er vel et par måneder siden efterhånden) skulle man blot
skrive til dem, og fortælle at man gerne vil modtage den gratis DVD + sin
adresse og tryk send - så nemt var det. Jeg ved ikke om det stadig kører,
men det er da et forsøg værd.

Her er en beskrivelse:
http://groups.google.com/groups?q=bmw+dvd&start=50&hl=da&selm=a246s6%242gt4%
243%40news.cybercity.dk&rnum=57

MVH

Kristian (hvis farvorit er "Star" - se den for fuld musik
www.24h-le-mans.dk

Fra : Rikke & Brian

Dato : 04-05-02 17:28

Jeg takker

Hilsen Brian

PS: og gør et forsøg

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 04-05-02 21:12

"KNL DtP" <knl_dtp@hotmail.com> writes:

> [...]
> adresse og tryk send - så nemt var det. Jeg ved ikke om det stadig kører,

Det virker. Jeg bestilte for et par uger siden, og fik svar tidligere
i denne uge.

Fra : Lars Hedegaard Peder~

Dato : 09-05-02 21:35

"KNL DtP" <knl_dtp@hotmail.com> wrote in message

<KLIP>

> [...]
> adresse og tryk send - så nemt var det. Jeg ved ikke om det stadig kører,

Jeg har lige skrevet til dem, så nu venter jeg spændt på svar.

Men jeg kunne ikke vente på DVD'en så jeg downloadede alle filmene fra
BMWfilms.com. Selvom det jo selvfølgelig langt fra er DVD-kvalitet, er det
nu værd at se dem i WEB udgaven også. Men de fylder meget. Hvis man
downloader alle film (incl. BMW Film Player'en), er der 925 MB !! Nøjes man
med "small" udgaverne, er der dog "kun" 226 MB.

Jeg har desværre læst her:
http://www.dvdtimes.co.uk/index.cgi?page=Review&id=422&story=2479
(kommentarerne nederst) at der er en ny DVD udgave på vej, som ikke
indeholder "The Follow". Øv.. Det er ellers den flotteste af dem alle. Men
"Star" er klart den fedeste/sjoveste. Men det er jo også Guy Ritchie der har
instrueret den, så andet ville da være skuffende.

Her er i øvrigt er par andre artikler om filmene:
http://www.turboads.com/case_studies/2001features/c20010613.shtml
http://www.moviemaker.com/issues/43/bmw.html

Mvh. Lars

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 09-05-02 22:20

"Lars Hedegaard Pedersen" <hedegaard@FJERNDETTEmail.dk> skrev i en
meddelelse news:3cdadd92$0$18610$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
har
> instrueret den, så andet ville da være skuffende.

Den er ikke længere bare på vej, det er den man får nu. Det er vel godt to
måneder siden ejg fik min, og det var udgaven uden The Follow, så du kan
være ret sikker på at den ikke kommer med.

Joakim

Fra : Lars Hedegaard Peder~

Dato : 10-05-02 00:06

"Joakim Lauridsen" <agjo@li.is> wrote in message
> [...]
> måneder siden ejg fik min, og det var udgaven uden The Follow, så du kan
> være ret sikker på at den ikke kommer med.

Øv igen igen !
Godt vi har eBay. Dér er nogle stykker til salg. Og jeg må indrømme at jeg
er så vild med filmene, især "The Follow", at jeg har budt.

Mvh. Lars