Medal Of Honor eller Allied Assult??
Fra : Claus Nymann

Dato : 04-05-02 15:12

Er allied assult et stand alone game eller skal man købe medal of honor for
at kunne bruge allied assult??

Johs

Fra : Jacob Holm Jorgensen

Dato : 04-05-02 15:09

Claus Nymann wrote:

> Er allied assult et stand alone game eller skal man købe medal of honor for
> at kunne bruge allied assult??
>
> Johs

Det er Stand-alone.

Mvh. Jacob.

Fra : Rune Manscher

Dato : 04-05-02 15:38

"Claus Nymann" <Cleecer@hotmail.com> wrote in message
> Er allied assult et stand alone game eller skal man købe medal of honor
for
> at kunne bruge allied assult??

PC-spillet hedder Medal of Honor: Allied Assault, og er (indtil udvidelsen
kommer) det eneste Medal of Honor spil til PC. 'Serien' startede oprindeligt
på konsol.

*Rune

Fra : Claus Nymann

Dato : 04-05-02 16:57

nå for søren dvs. at når man snakker om allied assult så er det det føreste
spil det drejer sig om!!

Fra : Jacob Holm Jorgensen

Dato : 04-05-02 17:04

Claus Nymann wrote:

> nå for søren dvs. at når man snakker om allied assult så er det det føreste
> spil det drejer sig om!!

Både og: MOHAA er det første (og endnu eneste) i serien til PC.

Så du kan trygt købe det, det er fremragende!

Mvh. Jacob.

Fra : Rune Manscher

Dato : 04-05-02 19:48

> nå for søren dvs. at når man snakker om allied assult så er det det
føreste
> spil det drejer sig om!!

Jeg tror det er omvendt. Når man snakker om Medal of Honor, bør man (strengt
taget) mene det første konsol-spil. Allied Assault er så titlen på det
første pc-spil i serien Medal of Honor. Men siden der vist ikke rigtig er
nogen der kunne finde på at snakke om det oprindelige spil, vil de fleste
nok gå ud fra, at du mener pc-udgaven, hvad end du kalder det Allied Assualt
eller Medal of Honor (eller sågar Medal of Honor: Allied Assault)

*Rune

Fra : Dopedog

Dato : 04-05-02 20:50

Jeg plejer bare at skrive MOHAA så ved alle hvad jeg snakker om :P

-Ronnie

--
Life was great at the age of five,
but that was then, this is now!

Fra : Martin K

Dato : 05-05-02 10:18

Dopedog wrote:
> Jeg plejer bare at skrive MOHAA så ved alle hvad jeg snakker om :P
Jeps... MOHAA er navnet til det spil - så sker ingen misforståelser!

--
Martin K

Fra : Hagman

Dato : 05-05-02 16:29

Uanset hvad, så er MOHAA et spil der SKAL ejes :)

Med venlig hilsen,
Hagman.