ID4 og Bret Spiner
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 04-05-02 15:11

Hej

Jeg ved ikke om det er her eller sciencefiction det er mest ontopic,
men jeg vil virkelig gerne se et billede af Bret Spiner (Data) fra
Independence Day.

Så hvis der er nogen der har den på DVD, kan man så lokke jer til
enten at ligge et på en hjemmeside eller i en binær gruppe eller sende
det til mig?

Hilsen Trine

http://usenet.dk

Fra : Bjørn Hansen

Dato : 04-05-02 15:23

> Jeg ved ikke om det er her eller sciencefiction det er mest ontopic,
> men jeg vil virkelig gerne se et billede af Bret Spiner (Data) fra
> Independence Day.

Fandt dette vha. - ta-daaa - Google
http://www.geocities.com/eileenjahna/id4.html
http://www.geocities.com/eileenjahna/id43.html
http://www.geocities.com/eileenjahna/id44.html
http://www.geocities.com/eileenjahna/ID4pics.html

Mvh
Bjørn

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 04-05-02 18:26

"Bjørn Hansen" <bjhansen@SLET-DETTE.email.dk> writes:

> Fandt dette vha. - ta-daaa - Google
> [...]

Tak skal du have. Jeg tænkte slet ikke på Google. Jeg blev bare så
overrasket da jeg så at han havde været med i ID4, at jeg kun tænkte
på imdb.com.

/Trine

http://usenet.dk

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 05-05-02 01:47

Trine Kornum Christiansen escribió

> Jeg ved ikke om det er her eller sciencefiction det er mest ontopic,
> men jeg vil virkelig gerne se et billede af Bret Spiner (Data) fra
> Independence Day.

Efter at jeg i søndags købte første sæson af The Next Generation og i
løbet af ugen har fået set næsten alle 26 afsnit gør det ondt at se Data
i ID4 ))
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 05-05-02 00:01

Lars Hoffmann skrev:

> Efter at jeg i søndags købte første sæson af The Next
> Generation og i løbet af ugen har fået set næsten alle 26
> afsnit gør det ondt at se Data i ID4 ))

Hvad gav du for TNG? Jeg har kigget mig lidt omkring i onlinebutikker
herhjemme og i England, og det ser faktisk ud til, at min lokale dealer nede
om hjørnet er billigst (700 kroner).

Og så staves Datas borgerlige navn altså "Brent Spiner". Det gør ondt at se
så genial en figur stavet forkert. Til gengæld kommer vi til at se en hel
del til ham i den nye Star Trek-film, hvor han spiller sin egen tvilling (og
det er for en gangs skyld ikke Lore).

--
Mvh. Peter
"The environmental anomalies may have stimulated certain rebellious insticts

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 05-05-02 02:06

Peter Bjerre Rosa escribió

> Hvad gav du for TNG? Jeg har kigget mig lidt omkring i
> onlinebutikker herhjemme og i England, og det ser faktisk ud til,
> at min lokale dealer nede om hjørnet er billigst (700 kroner).

Jeg bor i Madrid i Spanien hvor min lokale DVD-Pusher havde boxen til 78
Euros (582 Dkr)
Det nye 5.1 mix er rigtig godt, så boxen kan absolut anbefales.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 05-05-02 16:08

> [...]
> del til ham i den nye Star Trek-film, hvor han spiller sin egen tvilling

Jeg troede Datas rigtige navn stavedes R. Daneel OlivaW

Mark
Er du film buff? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 05-05-02 09:38

Lars Hoffmann <lars@hoffmann.ac> writes:

> Efter at jeg i søndags købte første sæson af The Next Generation og i
> løbet af ugen har fået set næsten alle 26 afsnit gør det ondt at se Data
> i ID4 ))

Wow, du er jo næsten lige så gal som os. I øvrigt, så går ST:TNG på en
eller anden kanal midt om natten i tiden.
Data er helt klart min favorit i ST:TNG, han er ligeså sej som
Doktoren i ST:VOY.

Hilsen Trine

http://usenet.dk

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 05-05-02 09:57

Trine Kornum Christiansen skrev:

> Wow, du er jo næsten lige så gal som os. I øvrigt, så går ST:TNG
> på en eller anden kanal midt om natten i tiden.

Jeps - på TvDanmark1 i nat sad jeg med stor fornøjelse og så TNG.

> Data er helt klart min favorit i ST:TNG, han er ligeså sej
> som Doktoren i ST:VOY.

Det tog lang tid, før jeg accepterede Doktoren som andet end en billig kopi
af Data.

--
Mvh. Peter
"Marge, it takes two to lie. One to lie and one to listen."

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 05-05-02 12:26

Trine Kornum Christiansen escribió

> Wow, du er jo næsten lige så gal som os. I øvrigt, så går ST:TNG på
> en eller anden kanal midt om natten i tiden.

Tja, hernede i Madrid må jeg jo "nøjes" med DVD udgaven. Det værste er
at der er 2 månede til næste sæson udkommer.
Jeg husker at da jeg boede i DK gik TNG på tvDanmrk klokken 2 om natten,
så jeg måtte bruge to vækkeure, et til klokken 7 om morgenen så en ny
dag kunne begynde og et til klokken 13:55 så jeg kunne se en TNG
episode.

> Data er helt klart min favorit i ST:TNG, han er ligeså sej som
> Doktoren i ST:VOY.

Jeg har aldrig haft mulighed for at se hverken Voyager, Deep Space 9
eller Babylon 5 på andet end tysk tv, så der melder jeg pas! Til gengæld
kan det måske interessere at der i 2003 planlæggesat udgive DS9 på DVD.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Jeppe Møller

Dato : 05-05-02 20:35

What so special about this Brent-guy?

/Jeppe

Fra : Peter B. Juul

Dato : 06-05-02 12:52

"Jeppe Møller" <jeppem@groenjord.dk> writes:

> What so special about this Brent-guy?

He's just this... guy, you know?

--
Peter B. Juul, o.-.o "At Smørrebrød er ikke Mad,
The RockBear. ((^)) Og Kierlighed er ikke Had,

Fra : Jeppe Møller

Dato : 06-05-02 16:11

> He's just this... guy, you know?

I...hmm.. s'pose I do... huh?