forbinde 2 pc'er med krydset netkabel?
Fra : Najda

Dato : 04-05-02 14:38

1) Jeg har brug for at overføre nogle filer fra min ene
computer til den anden. Den ene kører Win2000 og den anden
winXP.

Jeg har netkort i begge, samt købt mig et krydset netkabel
til formålet. Men jeg kan ikke lige gennemskue hvordan jeg
etablerer forbindelsen! Nogen som kan give mig en kort guide
af dette, eller evt. et link til en side.

2) Derudover ønsker jeg at høre om det kan give nogen
problemer hvis jeg sætter 2 netkort i den samme computer?

Mvh

Jan

Fra : Najda

Dato : 04-05-02 14:53

> [...]
> etablerer forbindelsen! Nogen som kan give mig en kort
guide
> af dette, eller evt. et link til en side.

Det skal lige tilføjes at jeg er tilkoblet et LAN, for
hvilke instillinger jeg helst vil undgå at ændre i når jeg
forbinder computerne direkte.