MS Windows
briani 27239
Min comp. fryser!! ;)
Fra : Faxe

Dato : 04-05-02 13:31

Hej NG

Jeg har install Win XP pro dk på min IBM netvista A40, men computeren fryser
regelmæssigt. Eneste udvej på problemet er at hive strømmen fra.

Jeg har opdateret alle drivere, flashet min BIOS og alt andet jeg kunne
komme i tanke om. Findes der ikke et værktøj der kan se hvilke handlinger,
eller hardwareresourcer der får computeren til at gå ned??

/Faxe

Fra : rasmus carlsen

Dato : 04-05-02 13:43

"Faxe" <jademutter@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> komme i tanke om. Findes der ikke et værktøj der kan se hvilke handlinger,
> eller hardwareresourcer der får computeren til at gå ned??

tjaeee .jeg kan bare sige, at jeg har samme problem ...
ras

Fra : Christian Andersen

Dato : 04-05-02 13:59

Faxe wrote:

> Jeg har install Win XP pro dk på min IBM netvista A40, men computeren fryser
> regelmæssigt. Eneste udvej på problemet er at hive strømmen fra.

Har du overclocket processoren?

Er blæseren på bundkortet gået i stykker?

Er ventilationshullerne på kabinettet frie for støv og andet snask?

--
..signature

Fra : Faxe

Dato : 04-05-02 15:46

Hej Christian

> Har du overclocket processoren?
nej

> Er blæseren på bundkortet gået i stykker?
nej

> Er ventilationshullerne på kabinettet frie for støv og andet snask?
Det er en ny computer, og jeg har tjekket, ingen støv.

Det jeg søger er faktisk et værktøj til at finde problemet!!

/Faxe

Fra : Christian Andersen

Dato : 04-05-02 16:08

Faxe wrote:

> Det jeg søger er faktisk et værktøj til at finde problemet!!

Nå. Jeg ledte efter en fysisk årsag.

Men du må da have held og lykke med det.

--
..signature