Find sangen tak :)
Fra : Thomas Petersen

Dato : 04-05-02 12:04

Jeg var til noget fest-halløj i går, hvor der blev spillet en af de gode
fest-klassikere,
men jeg kan desværre ikke huske navnet på den......... :(

Der er godt med gang i den.

En stor del af sangen (omkvædet) går bare på
laaaaaaa-la-laaaaaaa-la-laaaaaaaaaaaa
la-la-la-la-la-laaaaaaa-la-laaaa-la-laaaaaaaaaaa
la-la-la-la-la-laaaaaaa-la-laaaa-la-laaaaaaaaaaa
etc.......

Er nok ikke så let at finde den, men jeg håber........

/Thomas

Fra : Thomas Demant

Dato : 04-05-02 12:21

> En stor del af sangen (omkvædet) går bare på
> laaaaaaa-la-laaaaaaa-la-laaaaaaaaaaaa
> la-la-la-la-la-laaaaaaa-la-laaaa-la-laaaaaaaaaaa
> la-la-la-la-la-laaaaaaa-la-laaaa-la-laaaaaaaaaaa
> etc.......
Mit gæt er at det er: Johnny Reimar - Smølfesangen

--
Thomas

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-05-02 12:41

Thomas Demant <thomas.demant@adslhome.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cd3c46b$0$49085$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Mit gæt er at det er: Johnny Reimar - Smølfesangen
>
> Thomas
___________

Det tror jeg ikke at det er. Smølfesangen går sådan her:

La la lalalalala la lalah - la la lalalalala la lalah - la la lalalalalala
lala lala lah -
La la lalalalala la lalah - la la lalalalala la lalah - la la lalalalalala
lala lala lah.

Jeg aner ikke hvad det er for en. Den eneste jeg kender som ligner den lidt,
går sådan her:

Damma damma damma damma damma damma damma damma damma dam -
Damma damma damma damma damma damma damma damma damma dam.
(Men det er jo "Dele med dig", med Ingjerd Helen og Fire Beatch. Kendt for
"Klap i takt". Så det har jo ikke noget med sagen at gøre)

Men eller er du da meget sjov Thomas, hihi. Men kan du ikke lidt mere af
teksten ?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-05-02 12:45

_____

Nej nu synes jeg godt nok .... De spiller Smølgesangen i Radio Midtfjord,
Løgstør lige nu kl. 13.38. Der er godt nok lala for alle penegene.

Hilsen Åge

Fra : Thomas Demant

Dato : 04-05-02 12:47

> Nej nu synes jeg godt nok .... De spiller Smølgesangen i Radio Midtfjord,
> Løgstør lige nu kl. 13.38. Der er godt nok lala for alle penegene.
He, he...

--
Thomas

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-05-02 19:32

Åge Halldorsson <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cd3c8ac$0$49075$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Nej nu synes jeg godt nok .... De spiller Smølgesangen i Radio Midtfjord,
> Løgstør lige nu kl. 13.38. Der er godt nok lala for alle penegene.
>
> Hilsen Åge
_______

Milde moses, nu synger Johny Reimer den også i Musikbutikken kl. 19.54. Den
er da vist ved at komme på mode igen.

Fra : nikolaj borg

Dato : 04-05-02 22:16

Åge Halldorsson wrote:
> Åge Halldorsson <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en
>
> Milde moses, nu synger Johny Reimer den også i Musikbutikken kl.
> 19.54. Den er da vist ved at komme på mode igen.

Endnu et tegn for, at danskerne også er ved at få øjnene op for det du
definerer som "god musik", eller hvad, Åge?

/Nikolaj

Fra : Troels

Dato : 04-05-02 12:28

> laaaaaaa-la-laaaaaaa-la-laaaaaaaaaaaa
> la-la-la-la-la-laaaaaaa-la-laaaa-la-laaaaaaaaaaa
> la-la-la-la-la-laaaaaaa-la-laaaa-la-laaaaaaaaaaa
> etc.......

Hmm....
Der er nu ikke noget som at discifrerere nedskrevne la-la'er

Jeg tror det er et eller andet remix af Gloria Gaynor's I will survive. Det
er ihvertfald violin-"soloen" fra den sang der bliver la-la'et. Robbie
Williams brugte den forøvrigt også på.... *tænke tænke*.... Supreme, var det
vist.

Jeg er ikke sikkert på at det er et remix, men det er ihvertfald nakket fra
den sang (hvis altså det er den samme vi snakker om? går den ikke helt ned i
tempo også hurtigere og hurtigere, mens folk laver åndsvage banke-fagter med
hænderne?)

/Troels

Fra : Kong Kent

Dato : 04-05-02 12:32

> [...]
> la-la-la-la-la-laaaaaaa-la-laaaa-la-laaaaaaaaaaa
> etc.......
>
> Er nok ikke så let at finde den, men jeg håber........

Er der gang i den? Er det en dance-sang? Hvis den er blevet spillet/lavet
for nyligt er jeg næsten sikker på jeg ved hvad det er for en, men skal lige
have fundet den i samlingen af Absolute Lets Dance skiver :)

--
Kent.
icq # 105788206

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 04-05-02 13:17

"Thomas Petersen" <tp@mail.dk> skrev i

> [...]
> la-la-la-la-la-laaaaaaa-la-laaaa-la-laaaaaaaaaaa
> etc.......
>
> Er nok ikke så let at finde den, men jeg håber........

Mon ikke det er noget vestjydsk, som rent faktisk har ord på?

--
B-)

Ting til salg: http://www.go.to/salg
Stop den urimelige afgift på IT-udstyr! http://www.stopcopydan.dk

Fra : Henrik Boegh

Dato : 04-05-02 13:37

Thomas Petersen told the rest of dk.kultur.musik:

> [...]
> la-la-la-la-la-laaaaaaa-la-laaaa-la-laaaaaaaaaaa
> etc.......
>
> Er nok ikke så let at finde den, men jeg håber........

Da jeg nynnede den kom det til at lyde som Wagners 'Valkyriernes
Ridt'.... Den er godt nok ikke så udbredt der hvor jeg går til fest men
det kan jo være..... :)

--
H e n r i k B o e g h ^ http://henrik.boegh.net/?index=usenet
"Castrate all the cows"

Fra : Thomas Petersen

Dato : 04-05-02 18:45

Takker for budene

Jeg har fundet den...........Hermes House Band - I Will Survive

/Thomas

Fra : Thomas Demant

Dato : 04-05-02 20:01

> Jeg har fundet den...........Hermes House Band - I Will Survive
Ahaaaa...!

--
Thomas

Fra : Cyber

Dato : 04-05-02 17:37

"Thomas Petersen" <tp@mail.dk> wrote

[...]

Kan det tænkes at det er Suede med Beautiful Ones - her er der i hvert fald
la la'er nok at give af i slutningen af sangen, hvor Bret ikke kan finde på
mere at synge