MS Windows
briani 27239
Task manager
Fra : Peter Holm

Dato : 04-05-02 11:54

jeg har på en eller anden måde fået slåt "Task Manager" fra. Hvor slår man
det til igen?

--
Peter Holm

phc@mail1.stofanet.dk

Fra : Peter Holm

Dato : 04-05-02 12:08

jeg bruger xp.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-05-02 17:29

Sat, 4 May 2002 13:07:34 +0200, skrev "Peter Holm"
<phc@mail1.stofanet.dk>:

>jeg bruger xp.

Højreklik på proceslinien, hvis det er Task Manager du mener.

med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Peter Holm

Dato : 04-05-02 20:12

problemet er, at jeg ikke kan få adgang til Task Manager ad den vej - den er
grå, så jeg ikke kan klikke på den. Trykker jeg Crtl+Alt+Delete får jeg
beskeden "Task Manager has been disabled by your administrator" som er mig
selv. Jeg vidste bare ikke at jeg havde slået det fra, ej heller hvordan.
/peter

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-05-02 20:52

Sat, 4 May 2002 21:12:22 +0200, skrev "Peter Holm"
<phc@mail1.stofanet.dk>:

>[Indlæg + bundcitat fraklippet]

Når du svarer på et indlæg vil du så ikke godt citere efter
netiketten på
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.
Se også min signatur.

Det vil gøre det nemmere og mere behageligt at læse dine svar -
tak.

Fra : Peter Holm

Dato : 04-05-02 21:20

> Når du svarer på et indlæg vil du så ikke godt citere efter
> netiketten på
> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.

Jeg skal gøre mit bedste