Hornfisk i Vejle fjord....
Fra : Dennis Christensen

Dato : 04-05-02 10:59

Hejsa

Var lige ude i og svinge fluekeppen i morges der var masser af hornfisk.
Jeg mistede 5 hornfisk.

Så der er bare med at komme ud...........

MVH
Dennnis

Fra : JD

Dato : 04-05-02 18:45

Hej Dennis
Hvilke fluer bruger du til at lokke hornfiskene??

Mvh
Jakob

Fra : Dennis Christensen

Dato : 05-05-02 09:38

Jeg bruger små fluer. F.eks. en str. 10 krog og så bare noget orange/pink
floss eller dub på og ikke mere. (simpelt ik') ellers en lille dobbelt str.
10 med dub af hareøre.
Det er det som jeg bruger, og hvis du kan finde hornfiskene skal de nok
"nappe" lidt til disse fluer.