Molly unger
Fra : Kasper

Dato : 04-05-02 10:37

Min ene molly har netop fået 4 unger. Jeg troede egentlig, at der skulle
komme flere, men til gengæld er de 1 cm store, så jeg tror ikke at de bliver
spist af forældrene eller mine perleguramier.

Hvad skal jeg fodre med, er de store nok til at tage knust flagefoder??

/Kasper

Fra : katja

Dato : 04-05-02 12:42

Kasper <xkx@sol.dk> skrev i en nyhedsmeddelelse:B8F97852.3424%xkx@sol.dk...
> [...]
> spist af forældrene eller mine perleguramier.
>
> Hvad skal jeg fodre med, er de store nok til at tage knust flagefoder??

Damn, hvis de er 1 cm store.. så har det da været noget af en fødsel! -
foder du bare med knust flagefoder, eller noget småt frostfoder :)

katja

Fra : Henrik J.

Dato : 06-05-02 21:06

On Sat, 04 May 2002 11:36:50 +0200, Kasper <xkx@sol.dk> wrote:

> [...]
>spist af forældrene eller mine perleguramier.
>
>Hvad skal jeg fodre med, er de store nok til at tage knust flagefoder??

Ja, jeg har også lige fået en ordenlig flok unger, men de er knap så
store, som dem du har fået. Købte idag 2 stk's Molly's får lige at
teste om mit akvarie var klar, så tager man på arbejde, kommer hjem,
og ser så at der er en del flere end de 2, som man tog afsted fra. Nå,
jeg skal i krig med nettet igen :)

Mvh,
Henrik