Never winter nights
Fra : Annette Skovbon

Dato : 04-05-02 09:49

Hejsa,
Jeg vil høre om der er nogle af jer herinde, som ved hvornår Neverwinter
nights udkommer i DK? (Håber det er det det hedder?)

--Annette

Fra : LuckyDevil

Dato : 04-05-02 10:05

"Annette Skovbon" <barbara_jordfed@chicks.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa,
> Jeg vil høre om der er nogle af jer herinde, som ved hvornår Neverwinter
> nights udkommer i DK? (Håber det er det det hedder?)

Tag et kig på www.tothegame.com
eller www.betafon.dk eller www.2ndgames.dk
eller www.gamemail.dk eller www.realgames.dk

-LD

Fra : Annette Skovbon

Dato : 04-05-02 10:41

Tak for det. Jeg kan dog næsten ikke finde noget info omkring det.
Nogle her der ved om det kan købes i Fredericia-omegn?
-Annette

Fra : Carsten W.

Dato : 04-05-02 10:51

> Tak for det. Jeg kan dog næsten ikke finde noget info omkring det.
> Nogle her der ved om det kan købes i Fredericia-omegn?
> -Annette

Electronics Boutique i Kolding Storcenter er et godt bud.

www.ebgames.dk

Fra : Rune Manscher

Dato : 04-05-02 10:50

"Annette Skovbon" <barbara_jordfed@chicks.dk> wrote in message
> Hejsa,
> Jeg vil høre om der er nogle af jer herinde, som ved hvornår Neverwinter
> nights udkommer i DK? (Håber det er det det hedder?)

De skal vel lige være færdige med det. Betaen er ikke påbegyndt endnu, men
de regner vist med at have spillet klar "til sommer". Hvornår vi får det i
Danmark, er der vist ingen der kan sige...

*Rune

Fra : Annette Skovbon

Dato : 05-05-02 16:26

Hej Rune,
>Betaen er ikke påbegyndt endnu, men
Jo, den er. Kig her http://www.neverwinternights.com Klik på logoet, og
så står det ovre til højre.
Hvornår vi får det i Danmark, er der vist ingen der kan sige...
Forhandleren i Kolding Storcenter jeg blev henvist til, får spillet hjem
i slutningen af juni, siger han.

Tak for hjælpen alle sammen!

--Annette

Fra : Rune Manscher

Dato : 05-05-02 20:48

> Hej Rune,
> Jo, den er. Kig her http://www.neverwinternights.com Klik på logoet, og
> så står det ovre til højre.

Nej, det er kun sign-up til den. Selve testen starter vist først i juni.

*Rune

> Hvornår vi får det i Danmark, er der vist ingen der kan sige...
> Forhandleren i Kolding Storcenter jeg blev henvist til, får spillet hjem
> i slutningen af juni, siger han.

Jeg tvivler på at han kan nå det, men det ville være fedt !

> Tak for hjælpen alle sammen!

Selv tak

*Rune

Fra : Annette Skovbon