Hvad er det der sker??????????????
Fra : Jan Senik

Dato : 04-05-02 00:39

Hej i gruppen !!!

Jeg sidder med et problem som jeg ikke fatter en ski. af, jeg har
Teledanmark ADSLmed et Ericson USB modem og mit problem er som følgende :
Har siddet og spillet et par timer uden problemerog vil derefter på nettet
for at downloade et par filer. åbner internet Explore 6.0 for at gå ind på
Cnet og bang alt stopper. Knurrende må jeg slukke for strømmen og tænde
igen. Præver igen og kommer ind på siden og finder min fil så
................. død igen.
Er det modemet???????????? Det er galt med???
Jeg har oplevede det under Windows ME Windows 98 SE og nu også under Windows
XP. og det er vilkårlige steder den går ned men altid når min maskine skal
til at sende data ud dog ikke under Outlook Ekspress.

Min maskine er som ellers således:
60 GB Maxtor HDD
512 MB SDRAM
DVD-Rom Brænder af Typen Plextor
Lydkort Keyboard Mus ( Optisk )
USB- Scanner og Webcam
Printer Geforce 2 MX-400 TV-out

Hvis der er nogen der kan hjælpe mig med nogle svar vil jeg blive
taknemmelig hvis i vil svare via E-mail.
På forhånd tak
Jan Senik
jan.senik@adslhome.dk

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 04-05-02 00:47

"Jan Senik" <jan.senik@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Teledanmark ADSLmed et Ericson USB modem

Start med at bruge ethernet istedet for USB
Hvis du stadig har problemet er det ikke modemet

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Nu med ulødigt content